Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.07.2019, 09:43

Tieto reklamy bodujú u mladých. Dokážu si ich totiž zapamätať

Pozrite si 10 reklám za prvý polrok 2019, ktoré mladých ľudí zaujali. Jednoznačne vedú banky.

Tieto reklamy bodujú u mladých. Dokážu si ich totiž zapamätať
Zdroj: Go4insight

Pozrite si desať televíznych reklám, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 29 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu akéhokoľvek media typu (rádio, TV, outdoor, internet...). Výsledky sú vyhodnotené na základe všetkých meraní v jednotlivých mesiacoch v prvom polroku na celkovej vzorke 1200 respondentov.

Stratégie spolu s prieskumnou spoločnosťou Go4insight exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za prvý polrok 2019.

10. Raiffeisen - Parádny účet
Top of mind: 1,6 %
Spontánna znalosť: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,0 %

9. Orange - Nonstop dátové balíky
Top of mind: 1,2 %
Spontánna znalosť: 2,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,6 %

8. Poštová banka - Pôžička s 0% úrokom
Top of mind: 2,4 %
Spontánna znalosť: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,8 %

7. Lidl - Akcia / Tématické týždne
Top of mind: 1,1 %
Spontánna znalosť: 3,0 %
Celková spontánna znalosť: 4,1 %

6. Prima banka - Sporenie k osobnému účtu

Top of mind: 2,0 %
Spontánna znalosť: 2,2 %
Celková spontánna znalosť: 4,2 %

5. O2 - Internet na doma
Top of mind: 3,4 %
Spontánna znalosť: 1,7 %
Celková spontánna znalosť: 5,1 %

4. ČSOB - Predschválená hypotéka
Top of mind: 2,5 %
Spontánna znalosť: 2,7 %
Celková spontánna znalosť: 5,2 %

3. About You - Internetový obchod
Top of mind: 4,3 %
Spontánna znalosť: 2,6 %
Celková spontánna znalosť: 6,9 %

Zdroj: archív Stratégií
2. VÚB - Sporenie: Terapia
Top of mind: 5,3 %
Spontánna znalosť: 3,6 %
Celková spontánna znalosť: 8,9 %

1. VÚB - Rekonštrukcia ako z rozprávky

Top of mind: 6,3 %
Spontánna znalosť: 4,2 %
Celková spontánna znalosť: 10,5 %

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.