StoryEditor

Tieto reklamy bodujú u mladých. Dokážu si ich totiž zapamätať

16.07.2019, 09:43
Autor:
rmrm
Pozrite si 10 reklám za prvý polrok 2019, ktoré mladých ľudí zaujali. Jednoznačne vedú banky.

Pozrite si desať televíznych reklám, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 29 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu akéhokoľvek media typu (rádio, TV, outdoor, internet...). Výsledky sú vyhodnotené na základe všetkých meraní v jednotlivých mesiacoch v prvom polroku na celkovej vzorke 1200 respondentov.

Stratégie spolu s prieskumnou spoločnosťou Go4insight exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za prvý polrok 2019.

10. Raiffeisen - Parádny účet
Top of mind: 1,6 %
Spontánna znalosť: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,0 %

9. Orange - Nonstop dátové balíky
Top of mind: 1,2 %
Spontánna znalosť: 2,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,6 %

8. Poštová banka - Pôžička s 0% úrokom
Top of mind: 2,4 %
Spontánna znalosť: 1,4 %
Celková spontánna znalosť: 3,8 %

7. Lidl - Akcia / Tématické týždne
Top of mind: 1,1 %
Spontánna znalosť: 3,0 %
Celková spontánna znalosť: 4,1 %

6. Prima banka - Sporenie k osobnému účtu

Top of mind: 2,0 %
Spontánna znalosť: 2,2 %
Celková spontánna znalosť: 4,2 %

5. O2 - Internet na doma
Top of mind: 3,4 %
Spontánna znalosť: 1,7 %
Celková spontánna znalosť: 5,1 %

4. ČSOB - Predschválená hypotéka
Top of mind: 2,5 %
Spontánna znalosť: 2,7 %
Celková spontánna znalosť: 5,2 %

3. About You - Internetový obchod
Top of mind: 4,3 %
Spontánna znalosť: 2,6 %
Celková spontánna znalosť: 6,9 % archív Stratégií 2. VÚB - Sporenie: Terapia
Top of mind: 5,3 %
Spontánna znalosť: 3,6 %
Celková spontánna znalosť: 8,9 %

1. VÚB - Rekonštrukcia ako z rozprávky

Top of mind: 6,3 %
Spontánna znalosť: 4,2 %
Celková spontánna znalosť: 10,5 %

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 22:05