Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.07.2019, 07:00 Aktualizované dňa 29.08.2019 o 07:00

Kaufland predstavuje svoje silné stránky. V novej kampani

Pozrite si kampaň z dielne agentúry Respect APP.

Kaufland predstavuje svoje silné stránky. V novej kampani

Správu sme aktualizovali o posledný z trojice TV spotov, ktorý je nasadený oddnes:

​Ako informoval reťazec, „Kaufland má podľa prieskumu spoločnosti Kantar z mája 2019 najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny. Podľa prieskumu GfK z júla 2018 ponúka v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov.“ A práve tieto atribúty sa reťazec rozhodol odkomunikovať aj vo svojej najnovšej kampani, ktorá prostredníctvom troch rôznych svetov a príbehov, vtipným spôsobom poukáže na jednotlivé benefity reťazca. Pozrite si prvý spot:
„Chceme zábavným a zrozumiteľným spôsobom predstaviť naše hlavné silné stránky. Ukázať, že u nás dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje. Naším cieľom je ponúknuť zákazníkom čo najširší sortiment a najviac slovenských a lokálnych výrobkov, garantovať ich každodennú čerstvosť, a to všetko za neustále výhodné ceny. Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Vizitka kampane:
Názov kampane:
Národná kampaň
Klient: Kaufland Slovenská republika
Timing: 18.7. – 9.10. 2019
Mediamix: 360 (okrem rádia)
Ciele: Zvýšiť povedomie zákazníkov o silných stránkach Kauflandu, ktoré vyšli v prieskumoch spoločností  Kantar TNS z mája 2019  a GfK z júla 2018.  
Posolstvá: V Kauflande nájdete najširší sortiment, čerstvé potraviny a v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov za výhodné ceny.
Názvy spotov: Rande, Retro, Rozprávka
Autor: Respect APP
Dĺžka spotu: 30s
Reklamná agentúra:  Respect APP
Realizačná agentúra/Produkcia: Hitchhiker Films

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.