StoryEditor

Kaufland predstavuje svoje silné stránky. V novej kampani

08.07.2019, 07:00
Autor:
(red)(red)
Pozrite si kampaň z dielne agentúry Respect APP.

Správu sme aktualizovali o posledný z trojice TV spotov, ktorý je nasadený oddnes:

​Ako informoval reťazec, „Kaufland má podľa prieskumu spoločnosti Kantar z mája 2019 najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny. Podľa prieskumu GfK z júla 2018 ponúka v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov.“ A práve tieto atribúty sa reťazec rozhodol odkomunikovať aj vo svojej najnovšej kampani, ktorá prostredníctvom troch rôznych svetov a príbehov, vtipným spôsobom poukáže na jednotlivé benefity reťazca. Pozrite si prvý spot:
„Chceme zábavným a zrozumiteľným spôsobom predstaviť naše hlavné silné stránky. Ukázať, že u nás dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje. Naším cieľom je ponúknuť zákazníkom čo najširší sortiment a najviac slovenských a lokálnych výrobkov, garantovať ich každodennú čerstvosť, a to všetko za neustále výhodné ceny. Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Vizitka kampane:
Názov kampane:
Národná kampaň
Klient: Kaufland Slovenská republika
Timing: 18.7. – 9.10. 2019
Mediamix: 360 (okrem rádia)
Ciele: Zvýšiť povedomie zákazníkov o silných stránkach Kauflandu, ktoré vyšli v prieskumoch spoločností  Kantar TNS z mája 2019  a GfK z júla 2018.  
Posolstvá: V Kauflande nájdete najširší sortiment, čerstvé potraviny a v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov za výhodné ceny.
Názvy spotov: Rande, Retro, Rozprávka
Autor: Respect APP
Dĺžka spotu: 30s
Reklamná agentúra:  Respect APP
Realizačná agentúra/Produkcia: Hitchhiker Films

01 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 04 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:31