Správu sme aktualizovali o posledný z trojice TV spotov, ktorý je nasadený oddnes:
Ako informoval reťazec, „Kaufland má podľa prieskumu spoločnosti Kantar z mája 2019 najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny. Podľa prieskumu GfK z júla 2018 ponúka v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov.“ A práve tieto atribúty sa reťazec rozhodol odkomunikovať aj vo svojej najnovšej kampani, ktorá prostredníctvom troch rôznych svetov a príbehov, vtipným spôsobom poukáže na jednotlivé benefity reťazca. Pozrite si prvý spot: „Chceme zábavným a zrozumiteľným spôsobom predstaviť naše hlavné silné stránky. Ukázať, že u nás dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje. Naším cieľom je ponúknuť zákazníkom čo najširší sortiment a najviac slovenských a lokálnych výrobkov, garantovať ich každodennú čerstvosť, a to všetko za neustále výhodné ceny. Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Vizitka kampane:Názov kampane: Národná kampaň
Klient: Kaufland Slovenská republika
Timing: 18.7. – 9.10. 2019
Mediamix: 360 (okrem rádia)
Ciele: Zvýšiť povedomie zákazníkov o silných stránkach Kauflandu, ktoré vyšli v prieskumoch spoločností Kantar TNS z mája 2019 a GfK z júla 2018.
Posolstvá: V Kauflande nájdete najširší sortiment, čerstvé potraviny a v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov za výhodné ceny.
Názvy spotov: Rande, Retro, Rozprávka
Autor: Respect APP
Dĺžka spotu: 30s
Reklamná agentúra: Respect APP
Realizačná agentúra/Produkcia: Hitchhiker Films