Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.07.2019, 10:00

Greenpeace predstavil vlastnú verziu aplikácie FaceApp

Poukazuje ňou na závažné problémy planéty.

Greenpeace predstavil vlastnú verziu aplikácie FaceApp
Zdroj: Wersm

Prednedávnom vypukol na sociálnych sieťach trend uverejňovania fotografií zmenených pomocou aplikácie FaceApp. Používatelia ukázali svoje mladé, alebo o niekoľko desiatok rokov staršie ja.

Veľký boom trval necelý týždeň a teraz si už na aplikáciu spomenieme len vtedy, keď sa nám v NewsFeede ukáže nejaká zabudnutá fotografia zostarnutého kamaráta. Okolo aplikácie sa objavilo aj množstvo špekulácií o jej bezpečnosti, pre Hospodárske noviny sa k nim vyjadril bezpečnostný expert zo spoločnosti ESET.

​Na trend sa rozhodla nadviazať aj ruská organizácia Greenpeace so spoločnosťou Isobar. Predstavila aplikáciu EarthApp, ktorej cieľom je poukázať na skutočné problémy planéty.

Zdroj: Wersm
Zdroj: Wersm

​Diana Volková pre portál Wersm uviedla vysvetlenie: „Zmena podnebia je závažný problém, ktorý je ťažké ignorovať. Keď používatelia uverejnia svoje „staré“ fotky tváre, napadá mi otázka, ako sa zmení svet, kým budeme reálne vyzerať tak, ako upravení pomocou FaceApp?“

Zdroj: Wersm
Zdroj: Wersm

​Fotografie pekných miest na Zemi upravené pomocou EarthApp sú uverejňované aj na sociálnych sieťach.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Вы легко распознаете друзей даже на состаренных в FaceApp фото, но если действительно перенестись на десятилетия вперед, вы вряд ли узнаете Арктику. Именно таким мы можем увидеть Северный полюс в будущем — без льда и без животных, которым нужен лёд для поиска пищи. Просто участок Земли, заполненный водой. Климатологи бьют тревогу: человечество больше не может бесконтрольно сжигать уголь, нефть и газ так, как будто завтра не придёт никогда. ⠀ Присоединяйтесь к нам, чтобы начать действовать вместе. Переходите по ссылке в профиле — узнайте, как можно помочь нашей планете уже сегодня! ⠀ #FaceApp #greenpeace #greenpeacerussia #climatechange #arctic #bear

Príspevok, ktorý zdieľa Greenpeace России (@greenpeaceru),

Podobnú kampaň spustila minulý rok World Wildlife Fund v spolupráci s agentúrou TBWA \ Paris. Na Instagrame uverejňovali fotografie destinácií kde ukázali, ako naozaj po niekoľkých rokoch znečisťovania vyzerajú. 

Agentúra WWF spolupracovala s deviatimi populárnymi Instagramermi, ktorí uverejňovali fotky pokojných destinácií po celom svete, v prvom momente vyvolali ospevujúce komentáre krásneho prostredia. Zábery však boli trochu návnadou. Tie, ktoré nasledovali ukazujú, že malebné miesto určenia je ilúzia a skutočné prostredie bolo skutočne zničené znečistením a dlhodobo poškodzované. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.