Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategiePrieskumná agentúra Go4insight poskytla Stratégiám zistenia z prieskumu, ktorý bol zameraný na monitorovanie sponzoringových aktivít na Slovensku. Venoval sa celej šírke oblastí ako kultúra, šport, vzdelávanie, charita, podpora lokálnych komunít a viaceré ďalšie.
Medzi festivalmi na Slovensku sú veľké rozdiely v tom, do akej miery sú známe. V znalosti jednoznačne dominuje Festival Pohoda.
O prieskume: Údaje pochádzajú z prieskumu Sponzoring na Slovensku 2019, ktorý realizovala prieskumná spoločnosť Go4insight. Ide o kvantitatívny reprezentatívny online prieskum realizovaný na prelome apríla a mája na vzorke populácie SR vo veku 18 – 60 rokov (N=2 000 respondentov).
O tom, ktoré podujatia sú najznámejšie v oblasti hudba/festivaly/koncerty, ale aj o tom, ktoré podujatia, udalosti či osobnosti súvisiace so sponzoringom považujú Slováci za najsympatickejšie, sa dozviete v aktuálnom augustovom vydaní Stratégií.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.