Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.09.2019, 12:40

Tieto firmy si Slováci spájajú so sponzoringom. Pozrite si rebríček

Prieskum, ktorý monitoruje sponzoring na Slovensku poskytla Stratégiám spoločnosť Go4insight.

Tieto firmy si Slováci spájajú so sponzoringom. Pozrite si rebríček
Zdroj: archív Stratégií

Prieskumná agentúra Go4insight poskytla Stratégiám zistenia z prieskumu, ktorý bol zameraný na monitorovanie sponzoringových aktivít na Slovensku. Venoval sa celej šírke oblastí ako kultúra, šport, vzdelávanie, charita, podpora lokálnych komunít a viaceré ďalšie. 

Zdroj: Go4insight
​S výrazným náskokom nad ostatnými značkami je spontánne najviac spájaná s oblasťou sponzoringu na Slovensku značka Orange. Z hľadiska odvetví je v popredí za retail Lidl, za média Markíza, spomedzi bánk SLSP a za neziskový sektor Dobrý anjel.
Zdroj: Go4insight
Spomedzi meraných 65 podujatí, udalostí, osobností dosahuje 8 znalosť nad 90 % a pre všetky je charakteristické, že sú dlhodobo aktívne. V top 5 najznámejších nechýba Deň narcisov, Peter Sagan, Ples v opere, Festival Pohoda a detské ihriská Žihadielko.

Medzi festivalmi na Slovensku sú veľké rozdiely v tom, do akej miery sú známe. V znalosti jednoznačne dominuje Festival Pohoda.

O prieskume: Údaje pochádzajú z prieskumu Sponzoring na Slovensku 2019, ktorý realizovala prieskumná spoločnosť Go4insight. Ide o kvantitatívny reprezentatívny online prieskum realizovaný na prelome apríla a mája na vzorke populácie SR vo veku 18 – 60 rokov (N=2 000 respondentov).

O tom, ktoré podujatia sú najznámejšie v oblasti hudba/festivaly/koncerty, ale aj o tom, ktoré podujatia, udalosti či osobnosti súvisiace so sponzoringom považujú Slováci za najsympatickejšie, sa dozviete v aktuálnom augustovom vydaní Stratégií.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.