Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.09.2019, 11:23

McDonald's spustil imidžovú kampaň

Cieľom je osloviť uchádzačov o prácu.

McDonald's spustil imidžovú kampaň
Zdroj: Mcdonald´s

So začiatkom nového školského roka spustila spoločnosť McDonald's Slovensko novú vlnu imidžovej kampane s cieľom osloviť uchádzačov o prácu. Verejnosti v nej pripomína nielen zručnosti, ktoré zamestnanci McDonald's v práci získavajú, ale tiež príležitosti, vďaka ktorým kariérne rastú a nadobúdajú nové skúsenosti.

Kampaň zjednocuje hashtag #SkillsForLife. Vizuálna kreativita, bude komunikovaná nielen priamo v reštauráciách, ale aj na sociálnych sieťach a v médiách v priebehu septembra. Prvýkrát v tomto roku bude preto 19. septembra organizovaný vo všetkých reštauráciách v Čechách a na Slovensku Deň pracovných príležitostí, ktorý je súčasťou tejto globálnej kampane, v rámci ktorej sa uchádzači môžu priamo v reštaurácii dozvedieť všetko, čo ich o práci v McDonald´s zaujíma.

Zdroj: Mcdonald´s

Spoločnosť McDonald's na Slovensku aktuálne zamestnáva takmer 2 300 ľudí. Podľa doterajších štatistík majú najväčší záujem o prácu v tejto sieti reštaurácií najmä mladí ľudia vo veku 16 až 20 rokov. V Mekáči ich pracuje až 43 %. „Reštaurácie McDonald's bývajú pre veľa mladých ľudí prvá pracovná skúsenosť. Znamená to, že ich systematicky učíme zodpovednému prístupu voči ostatným kolegom. Okrem toho získavajú potrebné komunikačné zručnosti so zákazníkmi, cenné skúsenosti v oblasti vedenia ľudí a potrebnej tímovej spolupráce. Svoju významnú rolu má pre nich aj motivácia, pretože si uvedomujeme, že to najcennejšie, čo v McDonald´s máme, sú naši ľudia,“ hovorí o získavaní pracovných zručností Adriana Boháčová, HR manažérka McDonald´s Slovensko.

Kampaň McDonald's budú na Slovensku dopĺňať aj série príbehov úspešných zamestnancov. „Svoje príbehy vyrozprávajú naši súčasní i bývalí zamestnanci, ktorí v McDonald's začínali a niektorí dnes pôsobia v manažmente veľkých spoločností alebo riadia vlastné firmy. Rozprávajú o tom, ako im skúsenosti získané v McDonald´s pomohli v ich ďalšom smerovaní. Tieto videá budeme zdieľať na našich interných kanáloch, webe, či sociálnych sieťach,“ dodáva ku kampani Lucia Poláčeková, PR Supervízor McDonald´s Slovensko.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.