StoryEditor

McDonald's spustil imidžovú kampaň

12.09.2019, 11:23
Autor:
TSTS
Cieľom je osloviť uchádzačov o prácu.

So začiatkom nového školského roka spustila spoločnosť McDonald's Slovensko novú vlnu imidžovej kampane s cieľom osloviť uchádzačov o prácu. Verejnosti v nej pripomína nielen zručnosti, ktoré zamestnanci McDonald's v práci získavajú, ale tiež príležitosti, vďaka ktorým kariérne rastú a nadobúdajú nové skúsenosti.

Kampaň zjednocuje hashtag #SkillsForLife. Vizuálna kreativita, bude komunikovaná nielen priamo v reštauráciách, ale aj na sociálnych sieťach a v médiách v priebehu septembra. Prvýkrát v tomto roku bude preto 19. septembra organizovaný vo všetkých reštauráciách v Čechách a na Slovensku Deň pracovných príležitostí, ktorý je súčasťou tejto globálnej kampane, v rámci ktorej sa uchádzači môžu priamo v reštaurácii dozvedieť všetko, čo ich o práci v McDonald´s zaujíma.

Mcdonald´s

Spoločnosť McDonald's na Slovensku aktuálne zamestnáva takmer 2 300 ľudí. Podľa doterajších štatistík majú najväčší záujem o prácu v tejto sieti reštaurácií najmä mladí ľudia vo veku 16 až 20 rokov. V Mekáči ich pracuje až 43 %. „Reštaurácie McDonald's bývajú pre veľa mladých ľudí prvá pracovná skúsenosť. Znamená to, že ich systematicky učíme zodpovednému prístupu voči ostatným kolegom. Okrem toho získavajú potrebné komunikačné zručnosti so zákazníkmi, cenné skúsenosti v oblasti vedenia ľudí a potrebnej tímovej spolupráce. Svoju významnú rolu má pre nich aj motivácia, pretože si uvedomujeme, že to najcennejšie, čo v McDonald´s máme, sú naši ľudia,“ hovorí o získavaní pracovných zručností Adriana Boháčová, HR manažérka McDonald´s Slovensko.

Kampaň McDonald's budú na Slovensku dopĺňať aj série príbehov úspešných zamestnancov. „Svoje príbehy vyrozprávajú naši súčasní i bývalí zamestnanci, ktorí v McDonald's začínali a niektorí dnes pôsobia v manažmente veľkých spoločností alebo riadia vlastné firmy. Rozprávajú o tom, ako im skúsenosti získané v McDonald´s pomohli v ich ďalšom smerovaní. Tieto videá budeme zdieľať na našich interných kanáloch, webe, či sociálnych sieťach,“ dodáva ku kampani Lucia Poláčeková, PR Supervízor McDonald´s Slovensko.

01 - Modified: 2019-03-28 11:45:18 - Feat.: 0 - Title: McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne
01 - Modified: 2022-08-12 07:54:12 - Feat.: - Title: McDonald‘s začína opätovne otvárať svoje reštaurácie na Ukrajine 02 - Modified: 2022-02-03 10:59:16 - Feat.: - Title: McDonald’s rozširuje spoluprácu s doručovacími partnermi 03 - Modified: 2017-12-20 17:50:33 - Feat.: - Title: Ronaldo na fotke pre Nike v mikine Adidas, Tesco Vianoce s moslimami a ďalšie nepodarky v reklamách 04 - Modified: 2017-07-06 10:37:49 - Feat.: - Title: McDonald´s otvoril predajňu novej generácie 05 - Modified: 2017-05-02 08:32:59 - Feat.: - Title: McDonald´s zmenil uniformy obsluhy. Verejnosť sa z nich vysmieva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:15