Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.10.2019, 10:17

Tesco rozširuje sortiment o hotové jedlá

V ponuke bude 50 rôznych druhov.

Tesco rozširuje sortiment o hotové jedlá
Zdroj: Tesco

Rozšírenie ponuky hotových jedál je odpoveďou spoločnosti Tesco na súčasné potreby zákazníkov. Z prieskumu výskumnej agentúry Nielsen vyplýva, že až 53 % ľudí uprednostňuje už hotové jedlo. S cieľom uspokojiť očakávania zákazníkov ponúka reťazec širokú škálu hlavných jedál a polievok, ktoré sú pripravené na okamžitú konzumáciu alebo ich stačí ohriať v mikrovlnnej rúre.

Zdroj: Tesco

​V ponuke je 50 jedál regionálnej a medzinárodnej kuchyne. Výber obsahuje 5 druhov hummusu a 6 druhov šalátov. Milovníci regionálnej kuchyne budú môcť ochutnať 11 tradičných jedál a 4 druhy polievok, v talianskej kuchyni nájdete 11 jedál vrátane cestovín a hotových omáčok, zatiaľ čo pre fanúšikov medzinárodnej kuchyne ponúka reťazec chute z rôznych kútov sveta.

Zdroj: Tesco

Zákazníkom chceme prinášať vysoko kvalitné produkty za dostupné ceny, ktoré si navyše môžu pripraviť rýchlo a pohodlne. Sme presvedčení, že spomedzi tejto širokej škály produktov si každý vyberie to, čo hľadá,“ povedala Michaela Lehotská, koordinátorka komunikácie pre Tesco na Slovensku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.