Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.11.2019, 09:32

ADMA názor: Interaktívne bannery. Ako vyriešia bannerovú slepotu a aká je ich budúcnosť?

Takto to vidia odborníci z ADMA.

ADMA názor: Interaktívne bannery. Ako vyriešia bannerovú slepotu a aká je ich budúcnosť?
Zdroj: archív

V printovom vydaní Stratégií sme zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili na tému interaktívnych bannerov. Pýtali sme sa, aká je ich budúcnosť a či vyriešia bannerovú slepotu.

Daniel Vachuna z THIS IS LOCCO tvrdí: "Keď počas kampane spozorujeme „bannerovú slepotu“, budget z bannerov presunieme na médiá, ktoré nám najlepšie performujú."

"Ak sa cieli na používateľov nerelevantný, prípadne neatraktívny banner, je bannerová slepota pochopiteľná," vysvetľuje Matej Uhler z agentúry ecake.

Viktória Kajanovičová z Basta digital hovorí, že bannery sú "must have" v efektívnej display kampani. Značky ich podľa nej nevyužívajú naplno, preto dokážu vyniknúť. 

Čo si o téme myslia ďalší ADMA experti sa dočítate tu: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.