Takto to vidia odborníci z ADMA.
V printovom vydaní Stratégií sme zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili na tému interaktívnych bannerov. Pýtali sme sa, aká je ich budúcnosť a či vyriešia bannerovú slepotu.
Daniel Vachuna z THIS IS LOCCO tvrdí: "Keď počas kampane spozorujeme „bannerovú slepotu“, budget z bannerov presunieme na médiá, ktoré nám najlepšie performujú."
"Ak sa cieli na používateľov nerelevantný, prípadne neatraktívny banner, je bannerová slepota pochopiteľná," vysvetľuje Matej Uhler z agentúry ecake.
Viktória Kajanovičová z Basta digital hovorí, že bannery sú "must have" v efektívnej display kampani. Značky ich podľa nej nevyužívajú naplno, preto dokážu vyniknúť.
Čo si o téme myslia ďalší ADMA experti sa dočítate tu:
01 - Modified: 2019-08-15 07:31:14 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ako čo najefektívnejšie využiť budget v kampani?
02 - Modified: 2019-08-27 07:24:33 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor : Aký vplyv bude mať skrývanie srdiečok na Instagrame?
03 - Modified: 2019-09-24 08:18:30 - Feat.: 0 - Title: ADMA digital marketing academy: Voľných je posledných päť miest
04 - Modified: 2019-10-10 06:34:48 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe?
01 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency
02 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur
03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze
04 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu
05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby