Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2019, 10:40

Zvolenský predstavuje Férovú značku kampaňou “Zbaviť sa e-čiek nestačí”

Kampaň pripravil Róbert Slovák a jeho priatelia.

Zvolenský predstavuje Férovú značku kampaňou “Zbaviť sa e-čiek nestačí”
Zdroj: Zvolenský

Mnohí výrobcovia potravín či nápojov dnes deklarujú “bezéčkovosť” svojich produktov. Zvolenská mliekáreň tvrdí, že to nestačí. Na to, aby upozornila na svoju novú Férovú značku “vyhodila éčko” aj zo svojho loga.

Bigboardy a billboardy s upraveným logom “Zvol_nský” dopĺňa slogan “Zbaviť sa e-čiek nestačí” a odkaz na webovú stránku www.ferovaznacka.sk. Na nej Zvolenská mliekáreň zverejnila Manifest Férovej značky, prostredníctvom ktorého chce podporiť slovenskú produkciu, transparentnosť vo svojom odvetví a tiež motivovať konkurenciu. Okrem poctivosti pri výrobe chce ferovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.

Zdroj: Zvolenský

Outdoorová kampaň, ktorú pripravil Róbert Slovák a jeho priatelia tvoria špeciálne bilbordy s košmi, v ktorých je vyhodené “e-čko” z loga Zvolenský či “animovaný” bigboard, na ktorom “e-čko z loga odpadáva”.

Zdroj: Zvolenský

Zdroj: Zvolenský

Tvorcovia upozorňujú, že po ukončení kampane budú všetky bigboardy zrecyklované a použité na výrobu tašiek.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.