Mnohí výrobcovia potravín či nápojov dnes deklarujú “bezéčkovosť” svojich produktov. Zvolenská mliekáreň tvrdí, že to nestačí. Na to, aby upozornila na svoju novú Férovú značku “vyhodila éčko” aj zo svojho loga.
Bigboardy a billboardy s upraveným logom “Zvol_nský” dopĺňa slogan “Zbaviť sa e-čiek nestačí” a odkaz na webovú stránku www.ferovaznacka.sk. Na nej Zvolenská mliekáreň zverejnila Manifest Férovej značky, prostredníctvom ktorého chce podporiť slovenskú produkciu, transparentnosť vo svojom odvetví a tiež motivovať konkurenciu. Okrem poctivosti pri výrobe chce ferovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.
Outdoorová kampaň, ktorú pripravil Róbert Slovák a jeho priatelia tvoria špeciálne bilbordy s košmi, v ktorých je vyhodené “e-čko” z loga Zvolenský či “animovaný” bigboard, na ktorom “e-čko z loga odpadáva”.
Tvorcovia upozorňujú, že po ukončení kampane budú všetky bigboardy zrecyklované a použité na výrobu tašiek.