Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.01.2020, 12:45

Prokop zverejnil shortlisty. Najviac získala PR agentúra Seesame

Víťazov PR Oskarov spoznáme 23. januára.

Prokop zverejnil shortlisty. Najviac získala PR agentúra Seesame
Zdroj: APRSR

10. ročník PR súťaže s názvom Prokop pozná finalistov. Do jubilejného ročníka bol prihlásený historicky najvyšší počet prác- 128. Najväčšie zastúpenie mala kategória Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie.

Spomedzi všetkých projektov od 39 prihlasovateľov sa na shortlist prebojovalo 64 prác. Najväčší počet kandidátov na víťaza- 14 má PR agentúra Seesame.

Najviac shortlistov majú dve kategórie, obidve po desať- Business to consumer PR (B2C) a špeciálna kategória Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie. Deväť finalistov postúpilo v Digital and social media.

Zdroj: Prokop
Zdroj: Prokop
Zdroj: Prokop

​Kompletný zoznam finalistov si môžete pozrieť na webovej stránke súťaže.

O prácach rozhodovala 12-členná porota zložená z osobností PR brandže a špecialistov v takomto zložení:

Soňa Lexmanová /SKPR STRATEGIES
Katarína Remiaš /1st CLASS AGENCY
Martin Mazag / PRime Time
Peter Chalmovský / AMI Communication
Katarína Droppová / Media&Communication Consulting
Roman Záhorec /Neopublic Porter Novelli
Monika Révayová /  Greyling
Juraj Caránek /  Seesame Communication Experts
Matúš Stračiak / PR.Konektor
Karol Wolf / Dynamic Relations 2000
Peter Šurín / Elite Solutions
Štefan Frimmer / Slovenská sporiteľňa

Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 23. januára 2020 vo Vodárenskom múzeu v Bratislave.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.