10. ročník PR súťaže s názvom Prokop pozná finalistov. Do jubilejného ročníka bol prihlásený historicky najvyšší počet prác- 128. Najväčšie zastúpenie mala kategória Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie.
Spomedzi všetkých projektov od 39 prihlasovateľov sa na shortlist prebojovalo 64 prác. Najväčší počet kandidátov na víťaza- 14 má PR agentúra Seesame.
Najviac shortlistov majú dve kategórie, obidve po desať- Business to consumer PR (B2C) a špeciálna kategória Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie. Deväť finalistov postúpilo v Digital and social media.
Kompletný zoznam finalistov si môžete pozrieť na webovej stránke súťaže.
O prácach rozhodovala 12-členná porota zložená z osobností PR brandže a špecialistov v takomto zložení:
Soňa Lexmanová /SKPR STRATEGIES
Katarína Remiaš /1st CLASS AGENCY
Martin Mazag / PRime Time
Peter Chalmovský / AMI Communication
Katarína Droppová / Media&Communication Consulting
Roman Záhorec /Neopublic Porter Novelli
Monika Révayová / Greyling
Juraj Caránek / Seesame Communication Experts
Matúš Stračiak / PR.Konektor
Karol Wolf / Dynamic Relations 2000
Peter Šurín / Elite Solutions
Štefan Frimmer / Slovenská sporiteľňa
Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 23. januára 2020 vo Vodárenskom múzeu v Bratislave.