StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Najviac sa diskutovalo o kampani Slovak Telekom a Scestnej kolekcii ČSOB

18.02.2020, 09:30
Autor:
pzpz
Agentúrou decembra je MUW SAATCHI & SAATCHI.

Predstavujeme práce, ktoré získali na decembrovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou decembrového Hodnotenia sa stala agentúra MUW SAATCHI & SAATCHI. 

Najvýraznejšou kampaňou bola určite kampaň pre Absolut Slovensko žije všetkými farbami. Sám mám k tej práci rozporuplný vzťah, ale nepochybne ide o kampaň, o ktorej bolo najviac počuť a získala tie najvyššie ocenenia na poli kreativity aj efektivity. Najvýraznejšou kampaňou bola určite kampaň pre Absolut Slovensko žije všetkými farbami. Sám mám k tej práci rozporuplný vzťah, ale nepochybne ide o kampaň, o ktorej bolo najviac počuť a získala tie najvyššie ocenenia na poli kreativity aj efektivity. archív
Peter Michalka
AdMan
Respect APP

Tentoraz bolo hodnotenie zaujímavým obhliadnutím za koncom starého roka. Uf, aká klišé veta. Toho klišé bolo našťastie menej medzi prácami, a to sme hodnotili aj PF-ky!

Niektoré práce zaujali, niektoré nezaujali a o niektorých sa aspoň veľa diskutovalo. Medzi asi najdiskutovanejšie práce patrila Scestná kolekcia pre klienta ČSOB a Správajme sa v horách zodpovedne pre Slovak Telekom. Padali pochvaly na Sloboda je v tebe alebo na Najznámejšiu novembrovú mandarínku. Našli sa aj práce, keď sme len nechápavo krútili hlavami. Niekedy sme mali pocit, že buď niektoré kategórie nechápeme my, alebo ich nechápe prihlasujúca agentúra. Ako diskusie dopadli, vám naznačí zvyšok tejto dvojstránky... a ešte ďalšia dvojstránka.

Ale ako hovorieval môj bývalý kolega, toto všetko je už minulosť a my všetci musíme makať ďalej. Preto vám v mene celej poroty želám úspešný a kreatívny a rozumný rok 2020.

Kategória: Film – televízna reklama

Správajme sa v horách zodpovedne

Slovak Telekom v rámci svojej kampane, v ktorej promuje dlhoročné partnerstvo s Horskou záchrannou službou, edukuje prostredníctvom online videí o zodpovednom správaní v horách. Účinkujúcimi v reklame sú rodinní príslušníci záchranárov, ktorí hovoria aj preto, aby záchranári nemali zbytočné výjazdy, pretože ich doma so strachom čakajú ich blízki. Práca získala najvyšší počet bodov aj v kategórii Film- online video a film. 

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Juraj Chmel
Account manager: Zuzana Havranová

Kategória: Digital – social media

Sloboda je v tebe

Zadaním pre agentúru bolo pripraviť kampaň pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie, ktorá bude moderná, aktuálna a prinesie nový uhol pohľadu na to, ako vnímajú témy slobody a peňazí súčasní mladí ľudia. Podkladom pre kampane bol najväčší prieskum mladých na tému sloboda a peniaze. Na základe vnímania hodnoty slobody a finančného správania vytvorila agentúra novú typológia mladých s kreatívnymi názvami, vizuálnymi kódmi a definíciami.

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý, Andrej Nemček
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Eva Myjavcová, Michal Pastier
Account manager: Eva Klimeková

Kategória: Promo & Activation, Event

Najznámejšia novembrová mandarínka

Cieľom akcie bolo pripomenúť 30. výročie Nežnej revolúcie darčekom k nákupu. Istropolitana Ogilvy sa rozhodla pripraviť jednorazovú akciu v podobe printového vizuálu a nálepky s posolstvom kampane nalepenej priamo na samotnom darčeku pre zákazníkov – na novembrovej mandarínke ku každému nákupu. Kampaň získala virálny presah v online prostredí bez akejkoľvek online komunikácie.

Klient: Tesco Slovensko
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Michal Belej, Peter Darovec
Art director: Peter Hrevuš
Strategy director: Juraj Plánovský, Veronika Romsauerová
Copywriter: Hugo Pauliny
Account manager: Zuzana Kormancová

Kategória: Vizuál

Sloboda je v tebe

Podkladom kampane bol najväčší prieskum mladých na tému sloboda a peniaze. Agentúra na základe prieskumu realizovaného Slovenskou sporiteľnou vytvorila 11 rôznych typov mladých Slovákov. Jednotlivé typy definovali názvami, kreatívnou charakteristikou a vizuálnym kódom.

Zaraguza

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Eva Myjavcová, Michal Pastier
Account manager: Eva Klimeková

Kategória: Out of home

Miznúce dieťa

Táto práca je súčasťou kampane organizácie Úsmev ako dar, ktorá tento rok upozorňuje na hrôzu, ktorú zažíva rodič, ktorý príde o dieťa. V outdoore sa kreatívna agentúra rozhodla na odkomunikovanie myšlienky využiť ukážku miznúceho dieťaťa priamo na citylighte. Po pozretí na citylighte tak vytvorili dojem, že dieťa z reálneho prostredia zmizlo.

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Creative director: Peter Michalka
Art director: Naďa Lukáčiková, Viktor Kamenický
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriter: Matej Filadelfi
Account manager: Romana Otočková

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné decembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v januárovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2020-11-27 10:31:00 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Reklama je v prvom rade o ideách 02 - Modified: 2020-11-27 10:21:42 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kráľovská kategória ukázala, že vieme tvoriť integrované kampane 03 - Modified: 2020-11-30 07:55:47 - Feat.: - Title: Predstavujeme najlepšie slovenské reklamy podľa Stratégií 04 - Modified: 2020-11-25 09:16:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: O týchto prácach sme sa rozprávali v októbri 05 - Modified: 2020-11-25 09:18:13 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou októbra sú #OčiPrePlač
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 11:06