Backstage z Hodnotenia: Keby niečo, zvaľte to na nás Martin Polakovič z THIS IS LOCCO píše o tom, čo ho na hodnotení bavilo najviac.
Októbrové Hodnotenie Stratégií: Najvyššie body dostal Telekom, Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO Aj minulý mesiac prišli do našej redakcie zástupcovia ADC a zadávateľov, aby sme si spolu pozreli a obodovali top reklamu. Ako to dopadlo? Kompletné výsledky nájdete v nasledujúcom článku.
Bodaj by takýchto mesiacov bolo čo najviac Backstage zo septembrového hodnotenia Stratégií píše Tomáš Cako, Digital Strategy Director Digiline.
OOH: Porote sa najviac páčil outdoor pre Profesia Days V článku sa pozrieme okrem tejto kategórie aj na Audio reklamu a PR, kde sme dostali iba po jednej prihláške.
Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet, alebo Influendcérky. Jedna z najlepších kampaní, ktoré sme hodnotili v septembri zabodovala aj nasadením v sociálnych médiách.
Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori Backstage z Hodnotenie reklamy, ktoré v redakcii Stratégií prebehlo v septembri, píše Ivana Polohová, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.
Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu Práci agentúry THIS IS LOCCO sa tentokrát nepodarilo vybojovať miestenku do finále.
Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií Z bohatého zastúpenia v kategóri Craft v septembrovom Hodnotení Stratégií si iba dve práce vybojovali ročné finále. Obidve pochádzajú z rovnakej agentúry a rovnakého zadávateľa.
Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky Kampaň Orange od Made by Vaculik patrila v septembrovom Hodnotení Stratégií k najvýraznejším. Darilo sa jaj v influencer marketingu a aj v konkurencii s online videami.
Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia MUW Saatchi & Saatchi je Agentúrou mesiaca september. Výrazne k tomu prispela aj práca Správy, ktoré nikto nechce čítať.
Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou Podarilo sa mu vyhrať kategórie, no body na finále nestačili ani v jednom prípade.
Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko Štítky krajín, ktoré poznáme z letísk, agentúra pretvorila do kreatívneho vizuálu.
Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky Skvelá práca, ktorú sme v septembrovom Hodnotení Stratégií videli viackrát. Porota jej dala mimoriadne body, a to v rôznych kategóriách.
Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio V kategórii out of home si zmerali sily tri práce agentúry Triad pre troch rôznych klientov.
Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu Pre prácu THIS IS LOCCO to však bola jedna zo slabších kategórií. Nič lepšie sa tu však v augustovom Hodnotení nenašlo.
Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 6 vizuálov prihlásili agentúry do augustového Hodnotenia Stratégií. Ako to s nimi dopadlo?
Online film a video: Ako robí autíčko? Pýta sa Istropolitana v kampani na nový Opel? Agentúry poslali do tejto kategórie 5 prihlášok, ale finalistu roku 2024 sme medzi nimi nenašli.
Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci Creative & Strategic Director Popcorn Advertising Juraj Šútovec zhrnul, čo dôležité sa udialo na augustovom Hodnotení Stratégií.
Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete Ukázalo to augustové Hodnotenie Stratégií, v ktorom medzi televíznymi spotmi dominovala reklama pre Telekom.
Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca Case studies sú kvôli Zlatému klincu hotové. A to je pre Hodnotenie Stratégií žatva. V auguste nám prišli naozaj výborné kampane.
Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou MUW a Telekom urobili globálnu kampaň pre viacero trhov. Porota Stratégií pri nej ocenila výtvarnosť, prácu so svetlom aj vycibrené copy.
PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie PR patrí pri Hodnotení Stratégií k najslabším kategóriám. V auguste sme dostali len dve prihlášky, ale obidve boli výnimočné.
Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness Toto bola ďalšia skvelá kategória, do ktorej nám agentúry poslali špičkové práce. Porota ich ocenila výborným hodnotením.
Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále Slovník odcudzených slov patrí jednoznačne k najlepším reklamným počinom tohoto roka. Dokazuje to aj Hodnotenie Stratégií, kde sa táto práca pravidelne umiestňuje medzi najlepšími v jednotlivých kategóriách.
Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou Agentúry rozohrali v tejto kategórii naozaj tvrdý súboj. Prihlásili viacero veľmi kvalitných prác. O víťazovi však tentokrát nebolo pochyby.