Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.03.2020, 15:25

St. Nicolaus dočasne pozmenil logo. Nové etikety má aj značka Borec

Traja ikonickí borci na fľaši majú rúška.

St. Nicolaus dočasne pozmenil logo. Nové etikety má aj značka Borec
Zdroj: Mannschaft

Komunikáciu v čase koronavírusu prispôsobila aj spoločnosť St. Nicolaus. Promptne upravila svoje logo a postave Mikuláša dala rúško. Upravené logo dostal aj produktový rad Klasik. 

Zdroj: St. Nicolaus

​Úpravu loga vymyslela agentúra MARK BBDO. 

Zodpovedne sa k situácii postavila aj značka patriaca do portfólia spoločnosti- Borec. V reakčnej onlinovej kampani na svojich sociálnych sieťach vyzýva svojich fanúšikov, aby sa správali zodpovedne a chránili tak seba aj svoje okolie, a aby v rámci svojich možností pomáhali blízkym, ktorí to potrebujú.

Zdroj: Mannschaft

„Uvedomujeme si vážnosť situácie  a chceme byť zodpovední. Preto značka Borec pripravila edukatívnu komunikáciu na svojom facebookom profile, ktorá zaujímavým spôsobom sprostredkúva praktické informácie ako chrániť seba a svojich blízkych,“ hovorí Veronika Slováková, brand manažerka značky.

Základnou myšlienkou kampane je ukázať, že sa Slováci vedia správať zodpovedne. „Už sám názov značky Borec v sebe ukrýva veľký potenciál na výzvu k zodpovednosti, preto sme sa rozhodli využiť ju takýmto spôsobom v týchto neľahkých časoch," vysvetľuje Slováková.

Kampaň je podporená súťažou o limitovanú edíciu fliaš destilátu Borec s etiketou, na ktorej majú traja ikonickí borci na tvárach rúška. Kreativita je z dielne agentúry Mannschaft. 

Zdroj: Mannschaft

O komunikáciu značky Borec sa pred agentúrou Mannschaft starala agentúra MARK BBDO a agentúra Heads. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.