Komunikáciu v čase koronavírusu prispôsobila aj spoločnosť St. Nicolaus. Promptne upravila svoje logo a postave Mikuláša dala rúško. Upravené logo dostal aj produktový rad Klasik.
Úpravu loga vymyslela agentúra MARK BBDO.
Zodpovedne sa k situácii postavila aj značka patriaca do portfólia spoločnosti- Borec. V reakčnej onlinovej kampani na svojich sociálnych sieťach vyzýva svojich fanúšikov, aby sa správali zodpovedne a chránili tak seba aj svoje okolie, a aby v rámci svojich možností pomáhali blízkym, ktorí to potrebujú.
„Uvedomujeme si vážnosť situácie a chceme byť zodpovední. Preto značka Borec pripravila edukatívnu komunikáciu na svojom facebookom profile, ktorá zaujímavým spôsobom sprostredkúva praktické informácie ako chrániť seba a svojich blízkych,“ hovorí Veronika Slováková, brand manažerka značky.
Základnou myšlienkou kampane je ukázať, že sa Slováci vedia správať zodpovedne. „Už sám názov značky Borec v sebe ukrýva veľký potenciál na výzvu k zodpovednosti, preto sme sa rozhodli využiť ju takýmto spôsobom v týchto neľahkých časoch," vysvetľuje Slováková.
Kampaň je podporená súťažou o limitovanú edíciu fliaš destilátu Borec s etiketou, na ktorej majú traja ikonickí borci na tvárach rúška. Kreativita je z dielne agentúry Mannschaft.
O komunikáciu značky Borec sa pred agentúrou Mannschaft starala agentúra MARK BBDO a agentúra Heads.