Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.05.2020, 08:35

Martinus má prvýkrát v 30-ročnej histórii televíznu reklamu

Spot pre kníhkupectvo vytvorila agentúra TRIAD a produkčná spoločnosť Playground 13.

Martinus má prvýkrát v 30-ročnej histórii televíznu reklamu
Zdroj: TRIAD

Kníhkupectvo Martinus pridalo k svojim marketingovým aktivitám po prvý raz vo svojej histórii aj televíznu reklamu. Spot sa natáčal priamo v predajni na Obchodnej ulici v Bratislave.

Scenár sa pohráva s myšlienkou ožívania knižných hrdinov, no vo svojej miernej fantastickosti nezabúda ani na reklamné posolstvo: postavy z knižných príbehov čakajú v kníhkupectve na svojich čitateľov, pripravení kedykoľvek za nimi vyraziť. Zároveň komunikuje aj fakt, že Martinus na trhu pôsobí už 30 rokov.

Radi by sme oslovili publikum, s ktorým sme doteraz komunikovali menej. Aj efektívna online komunikácia má svoje hranice a množstvo ľudí stále Martinus nevníma či vôbec nepozná. Ak chceme napĺňať náš zmysel – spájať ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré – musíme sa vybrať za nimi aj cez médiá, ktoré sme dosiaľ veľmi nevyužívali,” komentuje rozhodnutie natočiť televízny spot brand manažér Martinusu, Michal Brat.

V dvadsať sekundovom spote ožili postavy Sherlocka Holmesa, Lisbeth Salanderovej a Červenej čiapočky.

“Klient, ktorý ide prvý raz urobiť veľkú investíciu do televízie a všetku svoju dôveru vloží do vašich rúk, lebo stavia na kvalitu spoločnej práce namiesto kvantity tendrových ideí, to je záväzok, veľký rešpekt a zároveň obrovská motivácia. Tá sa pretavila do výnimočného nasadenia každého člena tímu, všetci dali zo seba to najlepšie. Aj preto sme sa 12 hodín pred odovzdaním spotu do televízie rozhodli ešte viac zabrať a "dobrý" voiceover sme za 20 minút mali zorganizovaný nahrať s novým hercom a vymeniť ho, aby bol dokonalý. Všetko preto, aby sme klientovu investíciu zúročili najlepšie, ako sa len dá”, dodáva Maru Mitlíková, Executive Director, TRIAD.

“Už dnes mám dojem, že môžeme byť spokojní, azda aj cítiť časť hrdosti na výsledok spolu s agentúrou a produkciou. Keď sme hotový spot so zatajeným dychom premietali kolegom, reakcie boli jednoznačne pozitívne, čo je pre nás tiež dôležitý ukazovateľ. Viacerí hovorili, že 20 sekúnd ubehlo prirýchlo a keby išlo o trailer, pozreli by si radi aj celovečerný film... to nie je zlá reakcia na reklamu,” dopĺňa Michal Brat.

Vizitka kampane: 

Klient: Martinus
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Peter Baslík, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Account Director: Petra Papajová
Copywriter: Adam Baška
Account manager: Michaela Markusková
Produkcia: Playground 13
Režisér: Martin Marček

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.