Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2020, 13:05

ČSOB radí podnikateľom rozšíriť biznis do nových priestorov

O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

ČSOB radí podnikateľom rozšíriť biznis do nových priestorov
Zdroj: Youtube

Opatrenia prijaté v súvislosti s pandémiou na Slovensku výrazne skomplikovali život malým a stredným podnikateľom. O to intenzívnejšie sa objavila potreba ponúkať produkty a služby online a mať takúto alternatívu zabezpečenú aj do budúcnosti. ČSOB vždy podporovala slovenských podnikateľov a ich prezentáciu, preto im aj v novej kampani napomáha pri rozširovaní ich biznisu do nových online priestorov.

ČSOB v spolupráci s platformou Learn2code, ktorá má dlhoročné skúsenosti so vzdelávaním v oblasti online marketingu či tvorby e-shopov, poskytne podnikateľom užitočné digitálne know-how. Prihlásené firmy majú možnosť získať v prvom rade osobnú diagnostiku a následne prístup k odporúčaným online kurzom, ktoré im pomôžu napredovať v online biznise.

Ústredným motívom kampane sa stala vývesná obchodná tabuľa. Tá sa symbolicky nachádza v nových priestoroch pre biznis – doma u zákazníkov nakupujúcich online. Podporu od ČSOB vyjadruje jej rozsvietenie do cyanovej farby.

Kampaň prebieha v troch fázach. V prvej ČSOB vyžrebuje sedem podnikateľov s prístupom k online kurzom, v druhej ďalších sedem a v tretej fáze ich v žrebovaní doplní ďalších šesť firiem.  

O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi&Saatchi. „Chceli sme upútať pozornosť podnikateľov posolstvom, ktoré v súčasnej situácii môže vyznieť mierne kontroverzne. Ideálne však pomenúva riešenie nevyhnutné na to, aby podnikatelia neprichádzali o zákazníkov. Jednoducho treba prichádzať za nimi domov cez online priestor,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi.

Okrem imidžového online videa sú nasadené dve krátke produktové videá, ktoré promujú riešenia od ČSOB pre bezpečné platby v rámci online podnikania. Kampaň dopĺňa rádiospot s výzvou pre podnikateľov a rôzne ďalšie formy online komunikácie.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Michal Pusztay

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.