Opatrenia prijaté v súvislosti s pandémiou na Slovensku výrazne skomplikovali život malým a stredným podnikateľom. O to intenzívnejšie sa objavila potreba ponúkať produkty a služby online a mať takúto alternatívu zabezpečenú aj do budúcnosti. ČSOB vždy podporovala slovenských podnikateľov a ich prezentáciu, preto im aj v novej kampani napomáha pri rozširovaní ich biznisu do nových online priestorov.
Ústredným motívom kampane sa stala vývesná obchodná tabuľa. Tá sa symbolicky nachádza v nových priestoroch pre biznis – doma u zákazníkov nakupujúcich online. Podporu od ČSOB vyjadruje jej rozsvietenie do cyanovej farby.
O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi&Saatchi. „Chceli sme upútať pozornosť podnikateľov posolstvom, ktoré v súčasnej situácii môže vyznieť mierne kontroverzne. Ideálne však pomenúva riešenie nevyhnutné na to, aby podnikatelia neprichádzali o zákazníkov. Jednoducho treba prichádzať za nimi domov cez online priestor,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi&Saatchi.
Okrem imidžového online videa sú nasadené dve krátke produktové videá, ktoré promujú riešenia od ČSOB pre bezpečné platby v rámci online podnikania. Kampaň dopĺňa rádiospot s výzvou pre podnikateľov a rôzne ďalšie formy online komunikácie.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Michal Pusztay