StoryEditor

Kozel spúšťa novú online kampaň. V hlavnej úlohe so štyrmi kamarátmi

16.06.2020, 07:00
Autor:
pzpz
Kreatívu komunikácie zastrešila agentúra This is Locco.

Pivo Velkopopovický Kozel 10 má novú receptúru. Značka patriaca pod Plzeňský Prazdroj Slovensko sa tak po nasadení reklám v televízii a v outdoore, rozhodla spustiť onlinovú časť kampane. Online spot využíva lokálny insight a reflektuje aktuálnu situáciu, keď sa na Slovensku uvoľňujú opatrenia proti šíreniu Covid-19 a otvárajú sa prevádzky vrátane pubov.

Keďže spot prichádza už v čase, keď pomaly skladáme rúška, mohli sme si dovoliť otočiť typický pátos a vniesť novú emóciu – humor. Práve to je na tomto spote výnimočné,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z This is Locco.

Spot je príbehom štyroch kamarátov, ktorí konečne opúšťajú domácu izoláciu a vyrážajú von na poctivého nového Kozla. Ten prešiel vylepšením rovnako ako ľudia počas karantény. „Vychádzali sme tu z klasického koroňáckeho insightu. Viacerí z nás v sebe objavili skrytý potenciál a začali sme kváskovať, cvičiť či venovať sa deťom. Vďaka tomu sme sa stali lepšími, a preto si zaslúžime tiež niečo vylepšené,“ hovorí Juraj Kováč, Creative Director z agentúry This is Locco.

„Relaunch značky Kozel, ako aj vylepšenie receptúry obľúbenej desinky, sme nechcene trafili do obdobia, ktoré nebolo pre veľa ľudí jednoduchým. Kozel bol ale vždy symbolom radosti, pozitívnej nálady a šikovných pracovitých rúk. Práve v časoch, keď sa na nás z každého smeru valia negatívne správy, je tento druh tonality príjemným odľahčením od každodenných problémov. Naše pivné novinky bolo vidieť na pultoch už v mesiaci máj, no na poriadne čapované, na to sme si museli všetci poctivo počkať doma. Vžili sme sa do kože spotrebiteľov a ako odmenu za hodiny poctivo strávené doma v karanténe im prinášame nového Kozla už aj na výčape,“ dodáva Mária Dzurjaninová, brand manažérka značky Velkopopovický Kozel.

​Hoci v spote účinkujú iba muži (vrátane skutočného barmana z Kozlovne), režírovala ho ženská ruka Paulíny Mačákovej v produkcii JOJ PRODUCTION. Je nasadený na Facebooku, YouTube a Instagrame.

Ide už o druhú prácu agentúry This is Locco pre značku Kozel. Prvým bol kľúčový vizuál k adaptovanému televíznemu spotu Na novej Kozel 10 sme láskou nešetrili. Vizuál, ktorý bol nasadený v OOH aj online, zobrazuje Kozla zo spotu, ktorého dedinčania vo videu „vzali do parády“.

Kozel

Vizitka kampane:
Agentúra: This is Locco
Creative Director: Juraj Kováč
Copywriter: Daniel Vachuna, Martin Polakovič
Art Director: Martin Jaňák
Account manager: Michaela Štefanko Verešová
Produkcia: JOJ PRODUCTION
Réžia: Paulína Mačáková

01 - Modified: 2020-04-17 08:21:32 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka aj Raiffeisen banka s kreatívnou posilou THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2020-06-11 09:27:57 - Feat.: 0 - Title: Dr.Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:21