StoryEditor

Dr.Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z

10.06.2020, 09:53
Autor:
pzpz
Koncept pripravila agentúra THIS IS LOCCO.

Lekárne Dr.Max sa rozhodli inovovať svoju komunikačnú stratégiu. Prvýkrát prichádzajú s konceptom, ktorým cielia výsostne na Generáciu Z. Komunikačnú kampaň LEVEL UP pripravila agentúra THIS IS LOCCO.

Celá kampaň vychádza z insightu mladých a jedného z ich najväčších trendov, ktorým je E-Gaming. Pre túto cieľovú skupinu ide o veľmi blízku tému a vďaka tone of voice z herného sveta sa s ňou jednoducho stotožnia.

Dr.Max mladým prináša možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie - LEVEL UP. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr.Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti “bonusov”, ktoré Generácia Z pozná z herného sveta.

Kampaň pracuje s tromi základnými záujmovými spektrami mladých ľudí - E-Gaming, Beauty a Šport. Pre každú z týchto oblastí je do komunikácie zapojených viacero influencerov.

Dr. Max

“Už samotné zadanie, ktoré bolo zamerané na skupinu mladých nás veľmi potešilo. Tejto skupine sa farma segment skoro vôbec nevenuje a sme radi, že v Dr.Max sa to rozhodli zmeniť. Takže aj klient pri tejto kampani postúpil v našich očiach na vyšší level – LEVEL UP,” hovorí o spolupráci Rasťo Bahurinský, CEO THIS IS LOCCO.

Kampaň bude prebiehať štyri mesiace a v dvoch fázach. Prvá bude nasadená v júni a ďalšia je naplánovaná po letenej sezóne, od septembra do novembra 2020.

Primárnym komunikačným kanálom je online prostredie, v ktorom sa bude pracovať nie len s video formátom hero-spotu a kľúčovými vizuálmi kampane, ale najmä s obsahom od influencerov naprieč všetkými afinitnými sociálnymi sieťami ako je Instagram, Youtube, Twitch a TikTok.

Pre potreby kampane vznikla aj nová microsite, kde je konkrétne vyšpecifikované produktové portfólio pre cieľovú skupinu mladých z Generácie Z.

“Svet sa mení a nám vyrastajú noví zákazníci ovplyvnení neustále sa meniacimi trendami. Tento aspekt nechceme zanedbať a preto bolo len otázka času, kedy začneme hľadať spôsob ako sa prihovoríme aj tejto generácií. Aktuálnu kampaň LEVEL UP možno považovať za akýsi začiatok našej dlhodobej stratégie, v rámci ktorej sa chceme venovať budovaniu vzťahu s novým typom zákazníka z Generácie Z,“ vysvetľuje Andrej Križan, komerčný riaditeľ Dr.Max Slovensko.

Vizitka kampane:

Klient: Lekárne Dr.Max (Ľubomír Mrug, Senior marketing manažér)
Kreatívna agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Copywriter: Danko Vachuna, Sandra Conortová
Art Director: Jakub Šarvaic, Adrián Mery
Account manager: Andrea Kubaľáková
Social media manager: Zuzana Lempochnerová

01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 05:51