Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.07.2020, 17:00

Ste bežec a nemáte s kým trénovať? Požičajte si z útulku Maratónske psy

Kampaň ČSOB nadácie a Slobody zvierat povzbudzuje ľudí k tréningu na septembrový ČSOB Bratislava Marathon.

Ste bežec a nemáte s kým trénovať? Požičajte si z útulku Maratónske psy
Zdroj: ČSOB

Či sa už chystáte odbehnúť 5 kilometrov alebo rovno celý maratón, najlepšie sa naň pripravuje so sparing partnerom. Avšak nie každý z nás má tréningového parťáka. Problém mnohých bežcov vyriešila ČSOB nadácia, ktorá sa spojila so Slobodou zvierat a predstavila aktivitu Maratónske psy, ktorou motivuje ľudí nielen k behu, ale zároveň aj k venčeniu psov z útulku. Tvorcom kampane k 15. ročníku ČSOB Bratislava Marathonu je agentúra MUW Saatchi & Saatchi. 

„Prepojiť svet bežcov a súčasne vybehať psíkov z útulku je originálna a krásna myšlienka. Preto sme sa rozhodli ČSOB Bratislava Marathon komunikačne podporiť ideou, že pes je najlepším trénerom človeka,“ hovorí Emília Garajová, brand manažérka ČSOB.

Hrdinami komunikácie sa stali tri psíky z bratislavského útulku, avšak na tréning si môžete požičať ktoréhokoľvek psa, ktorý sa potrebuje vybehať. Stačí len zájsť do jedného z 24 centier Slobody zvierat na Slovensku, pričom jeho pracovníci vám vytypujú najlepších možných kandidátov pre váš tréning a oboznámia vás s pravidlami venčenia. Veľkou výhodou je, že ak sa vám váš parťák zapáči, môžete si ho rovno aj adoptovať.

Bežci takýmto tréningom pomôžu nielen svojej kondičke či psíkom, ale aj samotným útulkom. „Ak sa na sociálnych sieťach pochválite fotkou z tréningu so svojím štvornohým parťákom a označíte ju #maratonskepsy, my za každé použitie tohto hashtagu venujeme Slobode zvierat 5 eur,“ dodáva Bea Kolodziejska správkyňa ČSOB nadácie.

Aktivita aj video vznikli ešte vo februári, ale kvôli pandémii Covid-19 a následnej zmene termínu tradičného bratislavského maratónu sa nasadenie kampane posunulo. Tú okrem hlavného videa, ktoré bude zverejnené na YouTube, Facebooku a Instagrame, dopĺňajú ďalšie zostrihy, profily Maratónskych psov či vizuály. Psíky Jackpot, Lesiel a Bady si už našťastie za ten čas našli svoje nové rodiny, ale tisíce podobných psov na svojich tréningových, ale aj životných sparing partnerov stále čakajú.

Zdroj: ČSOB

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Emília Garajová, Bea Kolodziejska) v spolupráci so Slobodou zvierat
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Réžia: Róbert Ludrovský

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.