Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2020, 14:25

Wolt oslavuje prvé narodeniny, pre zákazníkov pripravil prekvapenie

Počas víkendu bude v Bratislave doručovať jedlo úplne zadarmo.

Wolt oslavuje prvé narodeniny, pre zákazníkov pripravil prekvapenie
Zdroj: Wolt

Fínsky donáškový startup Wolt pôsobí na Slovensku presne rok. Svoju prevádzku spustil v Bratislave 19. septembra 2019. Pre svojich zákazníkov v hlavnom meste si v rámci osláv pripravil narodeninové prekvapenie - počas soboty a nedele (19 - 20. septembra) ponúka dopravu zákazníkom v Bratislave úplne zadarmo.

Pri štarte donáškovej služby pred rokom si mohli zákazníci vyberať z ponuky 80 prevádzok, dnes zastrešuje v Bratislave až 330 reštaurácií. “Máme veľkú radosť, že sa nám kontinuálne darí napĺňať náš najdôležitejší cieľ - doručovať zákazníkom jedlo v priemere do 30 minút a udržať čas odpovedí zákazníckej podpory na 1 minúte. Aj vďaka tomu sme dokázali zväčšiť portfólio reštauračných partnerov v Bratislave na štvornásobok, či expandovať do Košíc. Tešíme sa na všetky novinky, ktoré nás v najbližšej dobe čakajú a ďakujeme za prejavenú dôveru,” komentuje Jan Foret, generálny riaditeľ pre Wolt Česká republika a Slovensko.

Služby Woltu zabezpečujú aktuálne už stovky kuriérov po celom meste, viacerí z nich jazdia na bicykloch. Iba v Bratislave cyklokuriéri Woltu najazdili už viac ako 175-tisíc kilometrov.

​Ponuka Woltu sa výrazne rozšírila počas karantény na jar tohto roku, kedy mnohí zákazníci reštaurácií či pubov uprednostnili donášku pred osobnou návštevou podniku. Pre koronavírus na Wolte pribudla aj nová služba - tzv. bezkontaktné doručenie, pri ktorom v rámci donáška nedochádza k osobnému stretnutiu medzi zákazníkom a kuriérom: “Najväčšou prioritou Woltu je zachovať bezpečnosť všetkých zainteresovaných strán (zákazníci, partnerskí kuriéri, reštaurační partneri, zamestnanci Woltu). K vzniknutej situácii sme preto od začiatku pristúpili nanajvýš zodpovedne a spravili všetko preto, aby sme akémukoľvek šíreniu predišli. Situáciu aj naďalej dennodenne monitorujeme a sme stále pripravení podnikať ďalšie kroky na základe odporúčaní kompetentných úradov,” dodáva Jan Foret.

Slováci majú podľa Barbory Janoškovej, marketingovej manažérky pre Slovensko, radi dobré jedlo v rôznych formách: "Špeciálnej obľube sa teší burger, pizza, populárne sú však aj ázijské jedlá ako pho bo, či bun bo nam bo. Medzi Wolt obľúbencov patria aj produkty reťazcov rýchleho občerstvenia, tento trend sa však objavuje takmer v každej krajine, kde sú služby ako Wolt v prevádzke." 

Zdroj: Wolt

V tomto roku Wolt výrazne rozšíril zónu doručenia v Bratislave, na jar otvoril svoju prevádzku aj v Košiciach. Ďalšie expanzie nevylučuje: "Je v záujme Woltu kontinuálne rozširovať svoje pôsobenie, či už z hľadiska počtu reštauračných partnerov, alebo expanzie do oblastí, kde zaznamenávame zvýšený dopyt po doručovacích službách. O všetkých novinkách pravidelne informujeme prostredníctvom našich newslettrov či na sociálnych sieťach," dopĺňa Barbora Janošková.

Fínska spoločnosť Wolt bola založená v roku 2014, momentálne pôsobí vo viac ako 23 krajinách, 90 mestách a má už viac ako 7 miliónov registrovaných používateľov. Zákazníkom ponúka mimoriadnu rýchlosť prípravy jedla a donášky, a to do 30 minút. Generálneho riaditeľa Woltu Miki Kuusia ocenil magazín Forbes v globálnom rebríčku 30 pod 30.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.