Burger King rozširuje portfólio svojich služieb a po necelom roku a pol od vstupu na slovenský trh spúšťa donáškovú službu. Reaguje tak na zvýšený dopyt zákazníkov po tejto službe, ale aj nadväzuje na pozitívne skúsenosti s jej zavedením v susednom Česku.
Doručenie zabezpečia doručovacie služby Bolt Food a Wolt. „Neustále sa snažíme našim zákazníkom prinášať niečo nové, no zároveň chceme byť pre nich čo najviac dostupní, preto sme sa rozhodli spustiť donáškovú službu prostredníctvom dvoch doručovacích spoločností. Veríme, že zákazníci túto službu ocenia a budú s jej využívaním spokojní. Zatiaľ štartujeme s doručovaním v spádových oblastiach našich dvoch reštaurácií Aupark a Avion v Bratislave,“ uviedol Jakub Pala, regionálny manažér Burger King Slovensko.
Zákazníci si budú môcť objednať svoje obľúbené menu sedem dní v týždni. Vybrané menu si môžu zákazníci objednať v dosahu do 8 km z uvedených reštaurácií cez aplikáciu, a to každý deň v čase 10:00-20:00 hod. Zákazník tiež môže sledovať svojho kuriéra počas celej doby doručovania.
Rozvoz jedla zákazníkom až domov nie je jedinou novinkou spoločnosti Burger King. V spolupráci s Bolt Food štartuje aj spoločnú aktivitu na pomoc ľuďom v prvej línii. „Koncom marca sme začali doručovať jedlo záchrannej zdravotnej službe. Sme radi, že môžeme v aktuálnej neľahkej situácii podporiť takýmto gestom tých, ktorí pre nás robia najviac. Sme si vedomí náročnosti tejto práce. Ďakujeme za ich nasadenie a vytrvalosť,“ uviedol Jakub Pala.
„Bolt má na Slovensku stovky tisíc spokojných zákazníkov, ktorým sa tiež v dnešnej neľahkej dobe snažíme uľahčiť život. Sme radi, že môžeme byť jedným z partnerov pre značku Burger King, ktorej pomáhame s rozvozom jedla. Ešte väčšiu radosť máme z toho, že spoločne s nimi môžeme pomáhať aj zdravotníkom a záchranárom, ktorým budú partnerskí vodiči aplikácie Bolt pravidelne doručovať jedlo,” dodáva Roman Sysel, regionálny manažér Boltu pre strednú Európu.