Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.09.2020, 18:30

Zlatý klinec 2020: Best Non-Profit prácou je kampaň Zlý sen

Ocenenie bolo tento rok odovzdané tretíkrát.

Zlatý klinec 2020: Best Non-Profit prácou je kampaň Zlý sen
Zdroj: Youtube

Organizátori Zlatého klinca sa v roku 2018 rozhodli po prvýkrát oceniť najúspešnejšiu prácu v kategórii Best Non-Profit. Jej partnerom je každoročne Slovenská sporiteľňa, ktorá sa v tomto roku rozhodla odovzdať ocenenie agentúre Respect APP za prácu Zlý sen pre klienta Úsmev ako dar.

Respect APP vychádzal pri tvorbe reklamného spotu z insightu, že rodičom, ktorým hrozí, že im odoberú dieťa, sa snívajú zlé sny. Prísť o dieťa je zlý sen pre každého rodiča. Preto treba podporiť Úsmev ako dar, ktorý pracuje na tom, aby rodiny zostali spolu. Vizualita a spracovanie je inšpirovaná súčasnými dramatickými seriálmi. 

Pod reklamný spot sa podpísala reklamná agentúra Respect APP, režisér Juraj Janiš a produkčná spoločnosť Hitchhiker films. 

Minulý rok titul Best Non-Profit získala práca Prijateľní.sk, ktorú v spolupráci s Respect APP pripravilo združenie Divé maky. Kampaň zameraná na stieranie predsudkov o Rómoch upozorňuje na negatívne prekvapivý štatistický údaj o diskriminácii menšiny na trhu práce.

​V roku 2018 cenu získala Istropolitana Ogilvy za prácu s názvom Moje dieťa pre organizáciu Magna.

Zlatý klinec 2020 v tomto roku podporili:
  • Generálny partner: Slovenská sporiteľňa
  • Partneri: Bittner, Eallin Nomad, Heineken Slovensko - Zlatý bažant, Zoznam.sk

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.