Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.10.2020, 11:14

Nová šéfka Zaraguzy: Cieľom je rast. Fullservisom sme neskončili

Anna Dzurjaníková je od októbra novou šéfkou agentúry.

Nová šéfka Zaraguzy: Cieľom je rast. Fullservisom sme neskončili
Zdroj: archív

Po viac ako siedmich rokoch pôsobenia v agentúre MUW Saatchi&Saatchi prijala ponuku a stala sa novou šéfkou Zaraguzy. Anna Dzurjaníková pre Stratégie hovorí o tom, prečo prijala ponuku, ale aj to, aký cieľ si dala pri nástupe do funkcie.

Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku viesť Zaraguzu?
Beriem to ako osobnú výzvu. Viedla som tím v jednej z top agentúr pre viacero klientov, v reklame pôsobím viac ako 14 rokov. No a toto je ďalší krok v mojej kariére a priestor na využitie mojich doterajších skúsenosti. Vidím to ako win-win, na jednej strane výzvu, na strane druhej pokračovanie v tom, čo ma napĺňa a je mi blízke. Navyše práce z dielne Zaraguzy som mala vždy v merku, pretože sa v nich odzrkadľuje sledovanie najnovších trendov z reklamnej brandže.

Ako dlho ste sa rozhodovali?
Zvažovala som niekoľko možností, pretože v tom čase som mala viacero zaujímavých pracovných ponúk. Milujem reklamu a byť súčasťou tímu, ktorý je top, je progresívny a najmä má potenciál prinášať nové trendy a posúvať brandžu ďalej. Takže to bolo jednoduché. Zaraguza bola jasná voľba. A zatiaľ to vyzerá, že môj pocit bol správny. Ľudia v Zaraguze sú talentovaní a šikovní. Verím, že to bude skvelý vzťah.

Čo bude pre vás v blízkom období to najdôležitejšie v súvislosti s vedením agentúry?
Súčasná Covid situácia vytvára neštandardný spôsob práce a pracovné podmienky aj v reklamných agentúrach. Dôležité pre biznis je zabezpečiť, aby rozdiel klient necítil a zároveň vytvoriť tímu podmienky bezpečnej práce. Všetci sú v plnom nasadení, zatiaľ ide všetko hladko.

Ako dnes vidíte personálne obsadenie Zaraguzy - odišiel vám Juraj Pobjecký, Maroš Hamorský  a podobne. Máte priestor pre akvirovanie nových ľudí, alebo ste s personálnym obsadením Zaraguzy spokojná?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 55% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.