StoryEditor

Nová šéfka Zaraguzy: Cieľom je rast. Fullservisom sme neskončili

12.10.2020, 11:14
Anna Dzurjaníková je od októbra novou šéfkou agentúry.

Po viac ako siedmich rokoch pôsobenia v agentúre MUW Saatchi&Saatchi prijala ponuku a stala sa novou šéfkou Zaraguzy. Anna Dzurjaníková pre Stratégie hovorí o tom, prečo prijala ponuku, ale aj to, aký cieľ si dala pri nástupe do funkcie.

Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku viesť Zaraguzu?
Beriem to ako osobnú výzvu. Viedla som tím v jednej z top agentúr pre viacero klientov, v reklame pôsobím viac ako 14 rokov. No a toto je ďalší krok v mojej kariére a priestor na využitie mojich doterajších skúsenosti. Vidím to ako win-win, na jednej strane výzvu, na strane druhej pokračovanie v tom, čo ma napĺňa a je mi blízke. Navyše práce z dielne Zaraguzy som mala vždy v merku, pretože sa v nich odzrkad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-13 14:19:45 - Feat.: - Title: PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta 02 - Modified: 2023-05-12 09:16:28 - Feat.: - Title: Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií) 03 - Modified: 2022-11-02 09:18:56 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? 04 - Modified: 2022-06-20 13:45:54 - Feat.: - Title: Keby bola káva hudba, ako by znela? Odpoveďou je nová online kampaň pre Popradskú kávu 05 - Modified: 2022-06-08 14:01:26 - Feat.: - Title: Zaraguza má novú strategičku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. máj 2023 23:18