StoryEditor

Nová šéfka Zaraguzy: Cieľom je rast. Fullservisom sme neskončili

12.10.2020, 11:14
Anna Dzurjaníková je od októbra novou šéfkou agentúry.

Po viac ako siedmich rokoch pôsobenia v agentúre MUW Saatchi&Saatchi prijala ponuku a stala sa novou šéfkou Zaraguzy. Anna Dzurjaníková pre Stratégie hovorí o tom, prečo prijala ponuku, ale aj to, aký cieľ si dala pri nástupe do funkcie.

Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku viesť Zaraguzu?
Beriem to ako osobnú výzvu. Viedla som tím v jednej z top agentúr pre viacero klientov, v reklame pôsobím viac ako 14 rokov. No a toto je ďalší krok v mojej kariére a priestor na využitie mojich doterajších skúsenosti. Vidím to ako win-win, na jednej strane výzvu, na strane druhej pokračovanie v tom, čo ma napĺňa a je mi blízke. Navyše práce z dielne Zaraguzy som mala vždy v merku, pretože sa v nich odzrkad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 23:14