Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.10.2020, 11:20

Edenred má za sebou ďalšiu kampaň od agentúr Wiktor Leo Burnett & Socialists

​Značka stojí aj za malými prevádzkami, ktoré potrebujú pomoc viac ako kedykoľvek predtým.

Edenred má za sebou ďalšiu kampaň od agentúr Wiktor Leo Burnett & Socialists
Zdroj: Ederned

Wiktor Leo Burnett sa v spolupráci so Socialists postaral o ďalšiu digitálnu kampaň pre značku Edenred. Zadaním od klienta bolo pokračovať v emocionálne nastavenej komunikácii a motivovať ľudí, aby naďalej pravidelne podporovali obľúbené reštaurácie svojou návštevou. Agentúra na predchádzajúcu kampaň „Poďme sa najesť“ plynulo nadviazala druhou fázou s podtitulom „Urobme to pre seba“.

Kampaň poukazuje na to, že pre majiteľov reštaurácií sú ich podniky často viac záležitosťou srdca ako peňazí. Preto v hlavnom online videu účinkujú samotní majitelia konkrétnych reštaurácií. Tie reflektujú rozmanitosť jedál a kuchýň, ktoré máme možnosť na Slovensku ochutnávať, kedykoľvek sa nám zachce.

​Značka Edenred ukázala, že stojí aj za malými prevádzkami, ktoré potrebujú pomoc viac ako kedykoľvek predtým, a chce ich podporiť. Aby sme sa nemuseli vracať do čias, keď sme nemali na výber z toľkých možností, ako máme dnes.

 „Kampaň Poďme sa najesť dokázala vo svojej prvej fáze motivovať na podporu reštaurácií až 64 000 používateľov kariet Ticket Restaurant a spoločne s nimi sa nám podarilo podporiť reštaurácie na Slovensku až 260 000-krát. Navyše, na ich podporu rozdal Edenred až 30 000 obedov zdarma. Keďže koronakríza pretrváva a v súčasnosti tu máme nové opatrenia, chceme pokračovať v aktivitách na podporu tohto odvetvia silno zasiahnutého pandémiou. Kampaň Urobme to pre seba sme spustili už 31. augusta a veríme, že teraz sa podarí aktivizovať ešte viac používateľov, ale aj verejnosť, aby podali pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sú významnou súčasťou pracovného, ale aj súkromného života našej spoločnosti. Na ich podporu v rámci kampane rozdávame ďalších až 100 000 odmien ,vo forme cashbacku, pri platbe kartou Ticket Restaurant v reštauráciách,“ uvádza Jana Caltíková, marketingovo-produktová riaditeľka Edenred Slovakia.

Zdroj: Ederned

​V rámci kampane ukazujú aj to, že nepodporiť obľúbené reštaurácie by znamenalo krok späť. Cieľom bolo odkomunikovať ideu sympaticky, milo a s nadhľadom. Pomohla spomienková nostalgia. Niečo, na čo sa všetci pamätáme, nad čím sa pousmejeme, ale vieme, že už by sme to zažiť ani veľmi nechceli. Zvykli sme si totiž na rozmanitú a kvalitnú ponuku najrôznejších reštaurácií. Prísť o ne by znamenalo vrátiť sa do čias, keď sme nemali na výber. Preto kampaň ľudí vyzýva #PodmeSaNajest, a keď už pre nič iné, #UrobmeToPreSeba. 

Vizitka kampane:

Klient: Edenred (Jana Caltíková, Anna Butašová, Barbora Cisáriková)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett & Socialists
Creative Director: Kristína Pavlendová
Strategy: Vladimír Lefík, Patrik Barták
Art Director: Simona Machalová
Graphic Designer: Alexandra Srnková
Copywriter Senior: Kristína Pavlendová
Account Manager: Eva Kučerová, Simona Bobeková
Social Media Manager: Michaela Stanová
Produkcia: Andrea Vozárová, Tomáš Novák 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.