"Tender pre Edenred prišiel v strede karanténneho obdobia a jeho zadaním bolo vytvoriť emocionálnu kampaň, ktorá podporí reštaurácie pri znovuotvorení. Všetky prezentácie a realizácia prebiehali počas confcallov a produkcia spotu musela spĺňať prísne hygienické pravidlá," vysvetľuje šéf agentúry Socialists Martin Kukoľ.
Kampaň pre Edenred agentúry Socialists s názvom “Poďme sa najesť” launchuje naraz na štyroch trhoch. Jednotná kampaň sa tak okrem Slovenska objaví naraz v Bulharsku, Rumunsku a Česku.
"Reštaurácie nie sú len miesto kam sa chodíme najesť. Sú miestom, ktoré spája ľudí, priestorom pre stretnutia rodín, priateľov, či obchodných partnerov. V ostatných týždňoch boli obzvlášť zasiahnuté obmedzujúcimi opatreniami a prechádzajú ťažkou skúškou. Počas karantény ľudia viac varili doma, čo malo na reštaurácie negatívny vplyv. Vnímame ako našu povinnosť im v zmiernení následkov tejto krízy pomôcť práve podporou návštevnosti. Rozdáme až 30 000 obedov zdarma. Veríme, že sa do výzvy zapojí čo najviac ľudí,“ hovorí Jana Caltíková, marketingová manažérka spoločnosti Edenred Slovakia.
“Kvôli nečakane urýchlenému otváraniu ekonomiky a tým pádom aj reštaurácii sme pôvodne tesný timing museli ešte zrýchliť a makali sme naplno. Tvorba hero videa trvala od prvého treatmentu po finalný export a nasadenie iba pár dní,” hovorí Martin Kukoľ zo Socialists. Produkciu spotu zastrešila ich sesterská agentúra Leopard production. “V stop-motion animácii sme nafotili vyše 1 800 záberov a postprodukciu sme zmákli v závratnom tempe,” dopĺňa Martin Repka, executive producer z Leopardu. Mediálne nasadenie kampane spravuje ďalšia agentúra zo skupiny, Starmedia.
Prostredníctvom jednoduchej výzvy “Poďme sa najesť" značka komunikujeme posolstvo, že reštaurácie sa opäť otvárajú. Keďže odlúčenie bolo náročné pre zákazníkov, ale aj pre majiteľov a zamestnancov, je o to dôležitejšie aby sme svoje obľúbené podniky podporili návštevou. Edenred tak pripomína, že reštaurácie sú o niečom viac ako iba o jedle. Sú o pocite, ktorý v nich máme, a tisícoch dôvodov, prečo ich máme radi.
Vizitka kampane:
Klient: Edenred (Jana Caltíková, Anna Butašová)
Kreatívna agentúra: Socialists
Strategy & planning: Patrik Barták
Copywriter: Michaela Stanová, Kristína Pavlendová
Art Director: Alexandra Pobjecká, Mária Karasová, Simona Machálová, Peter Kubalak
Account manager: Stanislava Brezániová
Produkcia: Leopard production
Executive producer: Martin Repka
Fotograf: Peter Kubalak
Mediálna agentúra: Starmedia
Media manager: Barbora Králiková