Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.12.2020, 09:32

Kofola predstavila novú značku talianskej kávy Trepallini

Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

Kofola predstavila novú značku talianskej kávy Trepallini
Zdroj: Kofola

Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje voňavé portfólio ešte rozšíriť. Na trh uviedla novú značku kávy Trepallini, ktorá je namiešaná talianskymi majstrami, praží sa pekne po starom a stavia na tradícii a skúsenostiach ľudí podieľajúcich sa na výrobe kávy po generácie. Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

„S kávou sme začali iba vlani a už sa nám v tejto kategórii zapáčilo natoľko, že sme sa rozhodli k našej prémiovej káve Reserva vyvinúť vlastnú značku Trepallini,“ hovorí Karel Hrbek, marketingový riaditeľ Lerosu, teda voňavého piliera Skupiny Kofola, a dodáva: „Prichádzame s čo najautentickejšou talianskou kávou - takou, akú si dáte v malej kaviarni napríklad v uliciach Neapolu. Vymyslenú, testovanú a vyrobenú talianskymi majstrami. Je to zmes arabiky a robusty, káva s plným telom a nízkou kyslosťou, s príjemnou chuťou kakaa a dozvukom sušeného ovocia.“

Na začiatku príbehu novej značky stáli kávoví majstri: Federico Bonomi, majiteľ rodinnej pražiarne, ktorá vyrába kávu už od roku 1886, Simone Pecora z kávového inštitútu ARC, ktorý obchoduje so zelenou kávou z rovníkových oblastí a garantuje jej kvalitu, a ľudia z firmy Cimbali, výrobcu kávovarov so 150-ročnou skúsenosťou.

„Chceli sme, aby bola komunikácia naozaj autentická. Taliani často hovoria: Non ti preoccupare! Nerob si starosti! Venuj sa tomu, čo je naozaj podstatné. A to sme aplikovali aj na kávu. Tej kvalitnej talianskej totiž stačia tri veci – miscela (starostlivo vybraná a upražená zmes kávových zŕn), machina (kvalitný a správne nastavený kávovar) a mani (šikovné ruky skúseného baristu). Tieto tri kľúčové ingrediencie nás inšpirovali k tomu, aby sme našu novú kávu pomenovali Trepallini, teda tri body, tri bodky,“ vysvetľuje Hana Nováková, brand manažérka Lerosu.

Autentickosť pravej talianskej kávy podčiarkujú čiernobiele snímky použité na obaloch produktov, ktoré nafotil v 60. rokoch slávny taliansky fotograf Ferdinando Scianna.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.