Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.12.2020, 12:21

Marketér roka: Nad nešťastnou situáciou nemá zmysel plakať. Treba hľadať nové riešenia

Branislav Brzula z LIDL Slovensko hovorí, ako ho ovplyvnil tento rok, aj aké soft skills musí mať súčasný marketér.

Marketér roka: Nad nešťastnou situáciou nemá zmysel plakať. Treba hľadať nové riešenia
Zdroj: Peter Mayer, Mafra Slovakia

„Pracovne aj ľudsky to bol veľmi intenzívny a poučný rok a som si istý, že napriek aktuálnym negatívnym konotáciám k slovu ,pozitívny‘ ma pozitívne posunul do ďalších rokov,“ hovorí Marketér roka 2020: Branislav Brzula z LIDL  Slovensko.Ocenenie získal za dlhodobé povyšovanie značky, za odvahu, zodpovednosť a inovácie. Za to, že v LIDLI neustále pracujú a každý rok sú lepší, odôvodnilo rozhodnutie občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré ocenenie odovzdáva.

Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.

Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.

Zažili sme neštandardný rok. Vy ako marketér máte aký rok za sebou?
Určite jeden z najdynamickejších a najnáročnejších, ale zároveň ma tento rok naučil mnoho nových vecí. Na jednej strane vďaka roll outu viacerých veľkých projektov a kampaní a nárastu novej agendy, nových zodpovedností a rozširovaniu tímu, na druhej strane však tak ako všetkých s ohľadom na pandémiu.

Každého z nás nejakým spôsobom ovplyvnilo uplynulé obdobie. Čo si z neho zoberiete vy?
Tento rok bol náročný pre všetkých. Napriek všetkým okolnostiam sa snažím sústrediť na pozitíva a tento rok nás naozaj dokáže aj veľa naučiť. Pracovne aj ľudsky. Pracovne bol rok extrémne dynamický a bol katalyzátorom mnohých zmien. Nevyhnutnosť flexibilne zareagovať na aktuálnu situáciu a z večera do rána operatívne presunúť činnosti, pri ktorých to ešte nedávno nebolo možné ani predstaviteľné, do prostredia home officeu, digitalizácia pracovných postupov, nová dynamika manažovania tímu, zmena konzumácie reklamy, nový rozmer spoločenskej zodpovednosti. Rovnako zmien v komunikácii. Mnoho komunikačných kanálov bolo neočakávane, no zároveň nevyhnutne vypnutých a ďalšie nabrali na dôležitosti.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 73% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.