StoryEditor

Marketér roka: Nad nešťastnou situáciou nemá zmysel plakať. Treba hľadať nové riešenia

15.12.2020, 11:21
Branislav Brzula z LIDL Slovensko hovorí, ako ho ovplyvnil tento rok, aj aké soft skills musí mať súčasný marketér.

„Pracovne aj ľudsky to bol veľmi intenzívny a poučný rok a som si istý, že napriek aktuálnym negatívnym konotáciám k slovu ,pozitívny‘ ma pozitívne posunul do ďalších rokov,“ hovorí Marketér roka 2020: Branislav Brzula z LIDL  Slovensko.Ocenenie získal za dlhodobé povyšovanie značky, za odvahu, zodpovednosť a inovácie. Za to, že v LIDLI neustále pracujú a každý rok sú lepší, odôvodnilo rozhodnutie občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré ocenenie odovzdáva.

Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.

Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.

Zažili sme neštandardný rok. Vy ako marketér máte aký rok za sebou?
Určite jeden z najdynamickejších a najnáročnejších, ale zároveň ma tento rok naučil mnoho nových vecí. Na jednej ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 21:36