„Pracovne aj ľudsky to bol veľmi intenzívny a poučný rok a som si istý, že napriek aktuálnym negatívnym konotáciám k slovu ,pozitívny‘ ma pozitívne posunul do ďalších rokov,“ hovorí Marketér roka 2020: Branislav Brzula z LIDL Slovensko.Ocenenie získal za dlhodobé povyšovanie značky, za odvahu, zodpovednosť a inovácie. Za to, že v LIDLI neustále pracujú a každý rok sú lepší, odôvodnilo rozhodnutie občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré ocenenie odovzdáva.
Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.
Za čo by ste si dali ocenenie vy?
V prvom rade nemám potrebu dávať si ocenenia. Ak sa ma však pýtate, čo je pre mňa dôležité pri vlastnej práci, tak je to snaha neustále sa zlepšovať, byť vytrvalý a trpezlivý, kreatívny a zároveň efektívny. Za svoje silné stránky považujem aj lojalitu a pracovitosť, zlé jazyky a manželka hovoria o vorkoholizme. A schopnosť a šťastie vedieť sa obklopiť šikovnými ľuďmi, ktorí ma posúvajú ďalej.
Zažili sme neštandardný rok. Vy ako marketér máte aký rok za sebou?
Určite jeden z najdynamickejších a najnáročnejších, ale zároveň ma tento rok naučil mnoho nových vecí. Na jednej ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.