Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.01.2021, 11:30

Značka Garden Gourmet má novú kampaň. Vyzýva v nej k planetariánstvu

O kreatívu sa postarala agentúra TRIAD.

Značka Garden Gourmet má novú kampaň. Vyzýva v nej k planetariánstvu
Zdroj: Bison & Rose

Značka Garden Gourmet odštartovala novú kampaň, ktorá kladie dôraz nielen na chuť svojich produktov, ale aj na ich nízku uhlíkovú stopu. 

Nový televízny spot, ktorý je na obrazovkách vysielaný od 25. decembra, ukazuje, že produkty značky Garden Gourmet sú natoľko chutné a udržateľné, že zmiznú (takmer) bez stopy. Vďaka nápaditej hre so slovami v rámci spotu si na jedle, ktoré zmizne (takmer) bez stopy, pochutnávajú ako vegetariáni, tak i flexitariáni či deluxetariáni.

Okrem televíznych reklám bude kampaň sprevádzaná sériou výziev rozdelených do štyroch tém na facebookových stránkach Garden Gourmet. Formou stories aj klasických príspevkov budú zverejňované tipy, ako si spestriť jedálniček, nahradiť v ňom mäso, neplytvať, spracovávať zvyšky potravín a lepšie využívať obalový materiál. Cieľom bude stať sa #planetariánom a znížiť dopady každodenného života na životné prostredí. V rámci výzvy prebehne aj súťaž o atraktívne udržateľné výhry.

Zdroj: Garden Gourmet

„Či už ste vegetariáni, flexitariáni alebo napríklad čilitariáni, na tom nezáleží, veríme, že vám naše produkty budú chutiť, a nielen to. V našej kampani chceme upozorniť tiež na nízku uhlíkovú stopu, a teda menší dopad na našu planétu, ktorú rastlinné alternatívy v porovnaní s mäsom predstavujú. Napríklad pri výrobe nášho vegánskeho Sensational Burgera sa vyprodukuje o 75 % menej CO2 ako pri výrobe klasického mäsového burgera. Postupne pracujeme na tom, aby naša značka bola do roku 2022 uhlíkovo neutrálna,“ hovorí Zuzana Magálová, brand manager značky Garden Gourmet.

Na Instagrame odštartuje komunikáciu Ben Cristovao, dlhodobý ambasádor značky. V pláne je aj spolupráca s ďalšími influencermi, aby sa do všetkých štyroch výziev zapojilo čo najviac ľudí.

Kampaň bude spustená v prvej polovici januára a potrvá až do februára. Za obsahom i stratégiou stojí agentúra TRIAD Advertising Slovensko, na televíznom spote spolupracovala aj s agentúrou Grey a Media Monks. O sociálne siete sa postará TRIAD a StoryTLRS. PR zabezpečuje agentúra Bison & Rose na Slovensku i v Česku.

Značka plánuje podporiť kampaň taktiež prostredníctvom Kuchárky bez stopy, ktorú vytvorí v spolupráci s vybranými influencermi. Tá bude obsahovať receptár a tiež množstvo chutných jedál, ktoré zanechajú minimálnu stopu ako na tanieri, tak aj na životnom prostredí.

V roku 2020 vstúpila značka Garden Gourmet na slovenský trh. Odvtedy predstavila niekoľko chladených produktov, ktoré sú vhodné nielen pre vegetariánov a vegánov, ale taktiež pre flexitariánov. Všetky pokrmy značky sa vyrábajú v českom závode Nestlé Krupka.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.