StoryEditor

Veggie značka Garden Gourmet bude dostupnejšia, prichádza aj s komunikačnou kampaňou

13.07.2020, 11:35
Autor:
redred
Zákazníci ju nájdu okrem Kauflandu a Fresh Plus už aj v supermarketoch Billa.

Veggie značku Garden Gourmet od Nestlé, ktorá na slovenský trh vstúpila v marci tohto roka, už budú môcť zákazníci nájsť okrem obchodnej siete Kaufland a predajní Fresh Plus už aj v supermarketoch Billa. 

Značka, ktorej koncept je založený na rastlinnej alternatíve k prevažne mäsitej strave, momentálne ponúka sedem chladených produktov. 

V súčasnosti sa čoraz viac ľudí prikláňa k flexibilnému spôsobu stravovania, napríklad k flexitariánstvu alebo reduktariánstvu. Obmedzovanie či nahrádzanie mäsa rastlinnými produktami v našom jedálničku je prospešné nielen pre naše telo, ale je šetrnejšie aj pre planétu. Garden Gourmet oslovuje všetkých ľudí, ktorí si chcú svoj jedálniček spestriť o jedlá na rastlinnej báze a zároveň chcú, aby jedlo dobre chutilo.

„Pre mnohých ľudí zohráva dôležitú úlohu pri zaradení rastlinných pokrmov do jedálnička práve chuť. Doteraz si zákazník vyberal najmä z jedál ako je tofu či seitan, pričom na trhu nebola plnohodnotná alternatíva k mäsu s podobnými nutričnými hodnotami a obsahom bielkovín. Naše produkty ponúkajú ľuďom možnosť výberu bez kompromisov na chuti alebo príprave. Nie je naším cieľom rozširovať počty vegetariánov či vegánov, ale ponúknuť ľuďom pestrú a rozmanitú alternatívu prostredníctvom vynikajúceho chuťového zážitku,“ hovorí Zuzana Magálová, manažérka značky Garden Gourmet pre Slovensko a Českú republiku.

​​​Nestlé plánuje v nasledujúcich týždňoch aj intenzívnu komunikačnú kampaň Garden Gourmet. Jej cieľom je informovať ľudí o koncepte značky a v spolupráci s neziskovými organizáciami Jem pre Zem a Slovenskou vegánskou spoločnosťou otvoriť dialóg o alternatívnych spôsoboch stravovania na Slovensku.

Snahou je aj zvýšiť povedomie o možnostiach a výhodách tzv. veggie stravy, ktoré na náš trh priniesla. Komunikovať bude formou digitálnej kampane, zameria sa na sociálne siete a pripravené sú aj TV a YouTube spoty. Hero produktom kampane je vlajkový Sensational Burger, ktorý vyzerá, chutí a vonia ako mäso, aj napriek tomu, že je 100 percentne vegánsky, vyrobený z pšenice, sóje a repy. 

Značka Garden Gourmet vznikla v osemdesiatych rokoch v Izraeli v snahe priniesť na trh nutrične vyvážený a ekologicky udržateľný spôsob prípravy jedál. Na výrobu značka používa výhradne kvalitné suroviny z overených zdrojov.

01 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: 0 - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou
01 - Modified: 2022-03-19 05:43:26 - Feat.: - Title: Firmy, ktoré zostali v Rusku. Prečo neodídu a akú cenu za to zaplatia? 02 - Modified: 2021-01-07 09:36:14 - Feat.: - Title: Značka Garden Gourmet má novú kampaň. Vyzýva v nej k planetariánstvu 03 - Modified: 2020-10-23 07:29:49 - Feat.: - Title: Nová kampaň od značky ORION reaguje na častejšie sledovanie televízie 04 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou 05 - Modified: 2019-08-07 11:10:35 - Feat.: - Title: Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 22:09