Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.01.2021, 08:45

Pesnička od SPP priniesla ľuďom čistú vianočnú náladu

Kreatívu kampane zastrešili v Istropolitana Ogilvy.

Pesnička od SPP priniesla ľuďom čistú vianočnú náladu
Zdroj: Youtube

Spoločnosť SPP na prelome rokov 2020 a 2021 spustila komunikáciu, že domácnostiam dodáva energiu z obnoviteľných zdrojov. Takto získavaná energia dostala v komunikácii SPP označenie „čistá“ a téme čistoty sa venovala aj celá kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.

Senior copywriter Istropolitany a básnik Vlado Janček vytvoril text piesne Čistá pesnička, v ktorej sa prepájajú ekologické hodnoty so základnými ľudskými morálnymi princípmi. Autormi hudby sú Viktor Stručka a Juraj Marikovič zo štúdia FATMUSIC, režisérom televízneho a online spotu Martin Kazimír a celú produkciu zabezpečovala agentúra Hitchhiker Films.

Okrem komunikovania produktu Čistá energia jednou z hlavných ambícií kampane bolo priniesť do domácností predovšetkým vianočnú a novoročnú pohodu v ťažkých časoch súvisiacich s pandémiou. To sa podarilo naplniť: sociálne siete SPP zaplavilo množstvo pozitívnych a ďakovných reakcií, ktoré naznačujú, že sa táto kampaň zapíše do myslí ľudí ešte dlho po jej odvysielaní. 

Zdroj: Istropolitana Ogilvy

Vizitka kampane: 

Text: Vlado Janček
Hudba: FATMUSIC (Viktor Stručka, Juraj Marikovič)
Produkcia: Hitchhiker Films
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos, Peter Hrevuš
Art director: Peter Hrevuš
Strategy: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Vlado Janček, Rado Olos
Account : Ľudmila Némethová, Alexandra Grísniková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.