StoryEditor

Pesnička od SPP priniesla ľuďom čistú vianočnú náladu

20.01.2021, 07:45
Autor:
redred
Kreatívu kampane zastrešili v Istropolitana Ogilvy.

Spoločnosť SPP na prelome rokov 2020 a 2021 spustila komunikáciu, že domácnostiam dodáva energiu z obnoviteľných zdrojov. Takto získavaná energia dostala v komunikácii SPP označenie „čistá“ a téme čistoty sa venovala aj celá kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.

Senior copywriter Istropolitany a básnik Vlado Janček vytvoril text piesne Čistá pesnička, v ktorej sa prepájajú ekologické hodnoty so základnými ľudskými morálnymi princípmi. Autormi hudby sú Viktor Stručka a Juraj Marikovič zo štúdia FATMUSIC, režisérom televízneho a online spotu Martin Kazimír a celú produkciu zabezpečovala agentúra Hitchhiker Films.

Okrem komunikovania produktu Čistá energia jednou z hlavných ambícií kampane bolo priniesť do domácností predovšetkým vianočnú a novoročnú pohodu v ťažkých časoch súvisiacich s pandémiou. To sa podarilo naplniť: sociálne siete SPP zaplavilo množstvo pozitívnych a ďakovných reakcií, ktoré naznačujú, že sa táto kampaň zapíše do myslí ľudí ešte dlho po jej odvysielaní. 

Istropolitana Ogilvy

Vizitka kampane: 

Text: Vlado Janček
Hudba: FATMUSIC (Viktor Stručka, Juraj Marikovič)
Produkcia: Hitchhiker Films
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos, Peter Hrevuš
Art director: Peter Hrevuš
Strategy: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Vlado Janček, Rado Olos
Account : Ľudmila Némethová, Alexandra Grísniková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 21:37