Spoločnosť SPP na prelome rokov 2020 a 2021 spustila komunikáciu, že domácnostiam dodáva energiu z obnoviteľných zdrojov. Takto získavaná energia dostala v komunikácii SPP označenie „čistá“ a téme čistoty sa venovala aj celá kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.
Senior copywriter Istropolitany a básnik Vlado Janček vytvoril text piesne Čistá pesnička, v ktorej sa prepájajú ekologické hodnoty so základnými ľudskými morálnymi princípmi. Autormi hudby sú Viktor Stručka a Juraj Marikovič zo štúdia FATMUSIC, režisérom televízneho a online spotu Martin Kazimír a celú produkciu zabezpečovala agentúra Hitchhiker Films.
Okrem komunikovania produktu Čistá energia jednou z hlavných ambícií kampane bolo priniesť do domácností predovšetkým vianočnú a novoročnú pohodu v ťažkých časoch súvisiacich s pandémiou. To sa podarilo naplniť: sociálne siete SPP zaplavilo množstvo pozitívnych a ďakovných reakcií, ktoré naznačujú, že sa táto kampaň zapíše do myslí ľudí ešte dlho po jej odvysielaní.
Vizitka kampane:
Text: Vlado Janček