Kreatívu kampane zastrešili v Istropolitana Ogilvy.
Spoločnosť SPP na prelome rokov 2020 a 2021 spustila komunikáciu, že domácnostiam dodáva energiu z obnoviteľných zdrojov. Takto získavaná energia dostala v komunikácii SPP označenie „čistá“ a téme čistoty sa venovala aj celá kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.
Senior copywriter Istropolitany a básnik Vlado Janček vytvoril text piesne Čistá pesnička, v ktorej sa prepájajú ekologické hodnoty so základnými ľudskými morálnymi princípmi. Autormi hudby sú Viktor Stručka a Juraj Marikovič zo štúdia FATMUSIC, režisérom televízneho a online spotu Martin Kazimír a celú produkciu zabezpečovala agentúra Hitchhiker Films.
Okrem komunikovania produktu Čistá energia jednou z hlavných ambícií kampane bolo priniesť do domácností predovšetkým vianočnú a novoročnú pohodu v ťažkých časoch súvisiacich s pandémiou. To sa podarilo naplniť: sociálne siete SPP zaplavilo množstvo pozitívnych a ďakovných reakcií, ktoré naznačujú, že sa táto kampaň zapíše do myslí ľudí ešte dlho po jej odvysielaní.
Istropolitana Ogilvy
Vizitka kampane:
Text: Vlado Janček Hudba: FATMUSIC (Viktor Stručka, Juraj Marikovič) Produkcia: Hitchhiker Films Creative director: Peter Darovec, Rado Olos, Peter Hrevuš Art director: Peter Hrevuš Strategy: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský Copywriter: Vlado Janček, Rado Olos Account : Ľudmila Némethová, Alexandra Grísniková
01 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
02 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
03 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
04 - Modified: 2022-03-16 15:00:55 - Feat.: - Title: Asociácia PR vyzýva SPP k zrušeniu verejnej súťaže na PR služby
05 - Modified: 2021-07-21 08:35:32 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu SPP je čiastočne opodstatnená