Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieKreatívna agentúra Pearlfisher uzavrela partnerstvo s McDonald's. Cieľom je prepracovať globálny baliaci systém gigantu rýchleho občerstvenia. Redizajn má byť farebný a minimalistický, vyvolávať pocit radosti.
„Našou úlohou bolo zistiť, čo je na každej položke ponuky skutočne špeciálne, a navrhnúť systém, ktorý ostatným uľahčí to isté,“ uviedla Matt Sia, kreatívna riaditeľka agentúry Pearlfisher a dodala: „V jednoduchosti ikonických položiek ponuky McDonald's je krása“.
Ľahko identifikovateľný, esteticky minimálny a radostný. Taký má byť podľa tvorcov nový dizajn všetkých položiek z McDonald's menu.
„Sme hrdí na to, že môžeme predstaviť tento prepracovaný systém. Pearlfisher pomohol zabezpečiť redizajn, ktorý zmodernizoval našu značku, zdôraznil osobitosť nášho menu a splnil náš záväzok ku kvalite,“ uviedla Barbara Yehling, senior director of global menu strategy v McDonald's.
Pred mesiacom svoju vizuálnu identitu zmenil aj Burger King. Cieľom rebradingu je snaha kráčať s dobou a s tým spojená budúcnosť v digitále. Spoločnosť vzdáva hold svojmu dedičstvu a zároveň má na pamäti digitálny zážitok s minimalistickým a modernejším logom.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.