Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
18.02.2021, 12:05

McDonald's globálne redizajnuje obaly produktov

Zostávajú farebné, ale sú minimalistickejšie.

McDonald's globálne redizajnuje obaly produktov
Zdroj: McDonald's

Kreatívna agentúra Pearlfisher uzavrela partnerstvo s McDonald's. Cieľom je prepracovať globálny baliaci systém gigantu rýchleho občerstvenia. Redizajn má byť farebný a minimalistický, vyvolávať pocit radosti.

Zdroj: McDonald's

​„Našou úlohou bolo zistiť, čo je na každej položke ponuky skutočne špeciálne, a navrhnúť systém, ktorý ostatným uľahčí to isté,“ uviedla Matt Sia, kreatívna riaditeľka agentúry Pearlfisher a dodala: „V jednoduchosti ikonických položiek ponuky McDonald's je krása“.

Ľahko identifikovateľný, esteticky minimálny a radostný. Taký má byť podľa tvorcov nový dizajn všetkých položiek z McDonald's menu.

Zdroj: McDonald's

„Sme hrdí na to, že môžeme predstaviť tento prepracovaný systém. Pearlfisher pomohol zabezpečiť redizajn, ktorý  zmodernizoval našu značku, zdôraznil osobitosť nášho menu a splnil náš záväzok ku kvalite,“ uviedla Barbara Yehling, senior director of global menu strategy v McDonald's.

Pred mesiacom svoju vizuálnu identitu zmenil aj Burger King. Cieľom rebradingu je snaha kráčať s dobou a s tým spojená budúcnosť v digitále. Spoločnosť vzdáva hold svojmu dedičstvu a zároveň má na pamäti digitálny zážitok s minimalistickým a modernejším logom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.