Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.02.2021, 00:55

Poznáme najlepšie komunikujúce firmy za minulý rok. Hermes Komunikátor vyhlásil víťazov

Najviac ocenení si aj tento rok odniesol Lidl. Reťazec získal aj Absolútnu cenu verejnosti.

Poznáme najlepšie komunikujúce firmy za minulý rok. Hermes Komunikátor vyhlásil víťazov
Zdroj: archív

Hermes Komunikátor roka ako jediný na trhu každoročne hodnotí komunikáciu so zákazníkom v Slovenskej republike. Posledný, v poradí už 7. ročník súťaže poznačila pandémia, vyhlásenie výhercov sa presunulo na tento rok, vyhlásenie výsledkov, podobne ako mnohé iné eventy sa uskutočnilo v online.

Najviac ocenení si aj tento rok odniesol Lidl. Súťaž každý rok ocení aj firmy na základe hlasovania verejnosti.

Väčšina spoločností potvrdila svoju stabilnú pozíciu z minulého ročníka. Ocenenia sa odovzdávali na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK, hlasovania verejnosti a rozhodnutia odbornej poroty, ktorá vyhodnotila najlepšie komunikačné projekty.

VÝSLEDKY MEDIAN SK

Reprezentatívny kvantitatívny prieskum prebiehal počas celého roka 2020 na vzorke viac ako 12 000 respondentov a vychádzal z otázky, na ktoré spoločnosti bola zaznamenaná reklama – spontánna znalosť značky spriemerovaná s podporenou znalosťou. Tak ako po minulé roky, aj v tomto poslednom ročníku sa ocenenia odovzdávali vo viacerých kategóriách, pozrite si víťazov:

Bankovníctvo
1. miesto I VÚB 
2. miesto I Slovenská sporiteľňa
3. miesto I Tatra Banka

Poisťovníctvo
1. miesto I Allianz-Slovenská poisťovňa 
2. miesto I Kooperativa 
3. miesto I Union

Telekomunikácie
1. miesto I Orange
2. miesto I Telekom
3. miesto I O2

Obchodné reťazce
1. miesto I Lidl
2. miesto I Tesco
3. miesto I Kaufland

Automobily
1. miesto I Škoda
2. miesto I Kia
3. miesto I Opel

CENA VEREJNOSTI 2020

O víťazoch Ceny verejnosti 2020 rozhodlo tento rok v online hlasovaní až 41 610 hlasov. Hlasovanie verejnosti sa uskutočnilo od 20. novembra do 20. decembra 2020 na stránke cenyhermes.sk. Verejnosť hlasovala za spoločnosti, s ktorých komunikáciou má najlepšie skúsenosti.

CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Bankovníctvo - Slovenská sporiteľňa 
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Poisťovníctvo - Allianz - Slovenská poisťovňa 
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Telekomunikácie - O2 
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Obchodné reťazce -  Lidl
CENA VEREJNOSTI 2020 v kategórii Automobily - Hyundai
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2020 - Lidl

CENA AGENTÚRY 2020

Cena agentúry 2020 bola udelená najlepším prácam z prihlásených v jednotlivých kategóriách na základe hodnotenia odbornej poroty. Víťazstvo v kategórii Spoločenská zodpovednosť získali až dva projekty.

V kategórii Krízová komunikácia - COOP Jednota za projekt Poďakovanie ľuďom v prvej línii
V kategórii Starostlivosť o klienta - Generali za projekt Video hovoriaca SMS
V kategórii Najlepší interiér predajného priestoru - HYZA za projekt Úprimná predajňa z dobrej adresy
V kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií - 4ka za projekt Chatbot Simča
V kategórii Inovatívny marketingový prístup - 365.bank za projekt Reklamy z obývačky
V kategórii Interná komunikácia - Poštová banka za projekt Pandémia, ktorá nás posilnila
V kategórii Spoločenská zodpovednosť - TESCO za projekt Boj proti plytvaniu potravinami: Líderstvo, ktoré zaväzuje
V kategórii Spoločenská zodpovednosť - LIDL za projekt Bude z toho haluz

Online prenos z odovzdávania ocenení Hermes Komunikátor 2020 si môžete pozrieť tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.