Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.02.2021, 20:51

Bez loga a bez výrazného sloganu. Napriek tomu sú značka a posolstvo jasné na prvý pohľad

Taká je minimalistická reklama pre McDonald's.

Bez loga a bez výrazného sloganu. Napriek tomu sú značka a posolstvo jasné na prvý pohľad
Zdroj: McDonald‘s

Najnovšia OOH reklama pre McDonald´s je síce minimalistická, ale posolstvo doručí na prvý pohľad. V jej centre je iba časť oblúka z ikonického loga, napriek tomu je na prvý pohľad zrejmé, že ide o známu značku rýchleho občerstvenia. Rovnako zrozumiteľné je aj posolstvo reklamy - doručujeme. Vonkajšiu reklamu vytvorila v Británii agentúra Leo Burnett London.

McDonald´s aj minulý rok upozornil na svoju službu doručovania jedál, aj tá propagovala službu delivery. V kampani od agentúry TBWA Paris boli ústredným motívom rôznorodé obytné domy v meste. Pointa bola tá, že boli rozpité v daždi - išlo totiž o pohľad z interiéru, presne ten pohľad, po ktorom si poviete, že si radšej necháte svoje jedlo doručiť donáškovou službou.

Zdroj: McDonald‘s

Zdroj: McDonald‘s

Rovnako minimalistická bola aj ďalšie reklama McDonald´s nielenže bez obrázka, ale aj bez loga. Londýnska agentúra Leo Burnett vsadila na typografiu s jasným výsledkom.

Zdroj: McDonald‘s

Zdroj: McDonald‘s

​Prednedávnom spoločnosť predstavila redizajn balenia, je farebný a minimalistický a podľa autorov má vyvolávať pocit radosti.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.