Najnovšia OOH reklama pre McDonald´s je síce minimalistická, ale posolstvo doručí na prvý pohľad. V jej centre je iba časť oblúka z ikonického loga, napriek tomu je na prvý pohľad zrejmé, že ide o známu značku rýchleho občerstvenia. Rovnako zrozumiteľné je aj posolstvo reklamy - doručujeme. Vonkajšiu reklamu vytvorila v Británii agentúra Leo Burnett London.
McDonald´s aj minulý rok upozornil na svoju službu doručovania jedál, aj tá propagovala službu delivery. V kampani od agentúry TBWA Paris boli ústredným motívom rôznorodé obytné domy v meste. Pointa bola tá, že boli rozpité v daždi - išlo totiž o pohľad z interiéru, presne ten pohľad, po ktorom si poviete, že si radšej necháte svoje jedlo doručiť donáškovou službou.
Rovnako minimalistická bola aj ďalšie reklama McDonald´s nielenže bez obrázka, ale aj bez loga. Londýnska agentúra Leo Burnett vsadila na typografiu s jasným výsledkom.
Prednedávnom spoločnosť predstavila redizajn balenia, je farebný a minimalistický a podľa autorov má vyvolávať pocit radosti.