Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.03.2021, 12:40

Telekom v novej kampani vzdáva hold tým, ktorým teraz blízki chýbajú najviac

Za novou kampaňou už tradične stojí ich dlhoročná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Telekom v novej kampani vzdáva hold tým, ktorým teraz blízki chýbajú najviac
Zdroj: Youtube

Nielen na Slovensku za posledný rok pribudlo veľa osamelých rodičov. Telekom o tomto novodobom fenoméne natočil reklamu, v ktorej ilustruje jeden deň v živote osamelého otca s dcérou. Pozrite si, čo všetko ich počas dňa postretlo a ako to nakoniec celé dopadlo. 

V online spote, ktorý bude nasadený na YouTube, vo video banneroch a na sociálnych sieťach, Telekom vzdáva hold nielen zdravotníkom, ale aj ich rodinám, ktoré to bez svojich rodinných príslušníkov pracujúcich v prvej línii vôbec nemajú ľahké. Aby mohli byť spolu viac v kontakte, Telekom zdravotníkom daroval nekonečné dáta do konca septembra.

„Vážime si, že už viac ako rok sa zdravotníci pre našu krajinu obetujú na úkor svojich blízkych a všetok čas trávia v práci. Za ich obetavosť sme sa im chceli poďakovať a nekonečnými dátami, ktoré im darujeme, aspoň trochu uľahčiť život a spojenie s blízkymi,“ približuje Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu v Slovak Telekome. „Dôvod, pre ktorý sme sa o tom rozhodli natočiť aj reklamu, je ten, že sme nielen chceli vyzdvihnúť prácu zdravotníkov, ale aj pripomenúť ľuďom, že aj keď toho už všetci máme dosť, treba ešte vydržať, aby mohli byť zdravotníci so svojimi rodinami,“ dopĺňa.

Dojímavý príbeh otca a dcéry sa natáčal v Bratislave s produkciou Playground13, spot režíroval Martin Marček a Telekom pri projekte darovania dát spolupracoval so Všeobecnou zdravotnou poisťovňou. Súčasťou kampane je aj komunikácia na sociálnych sieťach, print v týždenníku Zdravotnícke noviny a rádio spot, ktorý budete môcť počuť v online rádiách, na Spotify či v aplikácii Deezer.

 Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Ondro Mikuš
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Gazdová
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Martin Marček
Strih: Ivan Romančík ml.
Produkcia: Playground13
Zvuková produkcia: K2 zvuk

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.