StoryEditor

Prvé kroky dieťaťa vedia byť poriadnou drámou, ukazuje Telekom v novej kampani

10.03.2021, 14:55
Autor:
redred
Kreatívu zastrešila dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Dovolenky, svadby, prvé slová či prvé kroky – to všetko si chceme zaznamenať na svoje mobily, ktoré s nami prežívajú tie najdôležitejšie chvíle v našich životoch. Nie vždy to však s nami prežijú, ako ukazuje Slovak Telekom v aktuálnej kampani, v ktorej sa rozhodol príjemne prekvapiť svojich verných zákazníkov.

„Pozitívny vzťah so zákazníkmi je pre nás mimoriadne dôležitý, a preto našim verným v druhej tohtoročnej kampani prinášame výhodnejšiu cenu na nové zariadenie. Agentúra nám túto ponuku pomohla zabaliť do atraktívneho televízneho spotu a veríme, že v reklamnom brejku divákov pobaví,“ uvádza Petra Novotná, šéfka značky a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

V televíznom spote sledujeme dôležitú chvíľu v živote mladej rodiny – prvé kroky dieťaťa, ktoré si rodičia chcú, samozrejme, natočiť. Ako to už ale býva, väčšina týchto momentov prichádza nečakane. To rozpúta epický zápas s časom, počas ktorého sa rodičia snažia nájsť svoj mobil, pričom ich pátranie podčiarkuje veľkolepá skladba O Fortuna. 

„Ako rodič malého dieťaťa sa viem dokonale vcítiť do kože manželov v spote. Môj mobil je plný fotiek a videí mojej dcérky. Každý jej míľnik si chcem zaznamenať, lebo viem, že sa už nebude opakovať. Veríme, že s týmto insightom sa stotožnia aj ostatní diváci,“ hovorí o spote Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi.

Natáčanie so slovenskou produkciou Protos Productions, českým režisérom Róbertom Hlozom a agentúrou prebiehalo bezpečne, na diaľku. Na pľaci boli dodržané najprísnejšie hygienické opatrenia a všetci zúčastnení disponovali negatívnym výsledkom aktuálneho PCR testu.

Spot bude možné okrem televízneho vysielania vidieť nasadený aj na YouTube a v podobe nových recutov aj na Facebooku či Instagrame.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Art director: Eduard Drexler
Unit manager: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Róbert Hloz
Produkcia: Protos Productions
Hudba: Carl Orff – O Fortuna (Carmina Burana)
Zvuková produkcia: K2 zvuk, Samuel Jurkovič

01 - Modified: 2021-01-08 08:45:50 - Feat.: 0 - Title: V Telekome sa mobilné dáta zdieľajú s blízkymi 02 - Modified: 2021-01-20 13:35:41 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Kategóriu televíznych spotov ovládol Telekom
01 - Modified: 2023-06-02 13:27:10 - Feat.: - Title: Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov 02 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 03 - Modified: 2023-05-29 14:03:38 - Feat.: - Title: Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať 04 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 05 - Modified: 2023-06-02 09:16:56 - Feat.: - Title: Online film a video: Víťaz vraj balansuje na hrane znesiteľného trápna
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. jún 2023 06:03