Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.05.2021, 14:00

Harmony prichádza s novou edíciou ECO loving

Kampaň aj dizajny obalov sú z dielne Elite / Monday Lovers.

Harmony prichádza s novou edíciou ECO loving
Zdroj: Elite / Monday Lovers

Harmony, jedna zo značiek SHP Harmanec, pravidelne komunikuje témy týkajúce sa spoločenskej zodpovednosti. Prednedávnom sa postavila za ženy v domácnosti a spravodlivú deľbu práce v kampani Jeden by nemal robiť všetko”, v tej aktuálnej vyzýva k zodpovednosti voči prírode, o ktorú sa snaží aj pri svojich aktivitách a výrobnom procese. 

Kampaň na podporu novej ekologickej edície v sebe nesie dôležité posolstvo, „Zmena začína u každého z nás”. Poukazuje na to, ako my všetci môžeme ovplyvniť ako bude vyzerať naša planéta a zároveň odkazuje na novú líniu, v ktorej každý produkt prináša zmenu k lepšiemu. Či už je to menej plastov alebo napríklad inovatívny obal na toaletný papier, ktorý môžete použiť ako vrecko na odpadky. Rovnako ako hrdinka v hlavnom kampaňovom spote.

Navyše všetky výrobky z novej edície obsahujú už recyklované materiály, ktoré znižujú dopad na životné prostredie a sú vyrobené pod hlavičkou ekologického certifikátu FSC. Ten potvrdzuje, že drevo použité pre ich výrobky pochádza zo zodpovedne obhospodarovaných lesov. Tento certifikát uznáva aj Greenpeace. Všetky obaly sú taktiež 100 percent recyklovateľné.  

Katarína Tokárová, Group Marketing Manager, SHP Group sa ku kampani vyjadrila nasledovne: „Nová produktová línia Harmony ECO loving je začiatok našej iniciatívy o skutočne ekologický prístup k výrobkom - spája v sebe ekologický recyklovaný papier, ekologický obal a navyše inšpiráciu, ako dať obalom ešte ďalšiu šancu na ich plnohodnotné využitie, napríklad ako vrecko na odpadky. Kampaň zároveň prináša veľa inšpirácií a užitočného obsahu pre všetkých spotrebiteľov, ktorým na našom životnom prostredí skutočne záleží a chcú preň urobiť niečo dobré.” 

Zdroj: Harmony

„Vytvoriť kampaň na toaletný papier nie je nikdy jednoduché. Harmony je navyše značka, ktorá je jemná a decentná, čiže nejaký záchodový humor nie je cesta a nechceli sme ani generické zábery na prírodu a zvieratká. Od začiatku nás však zaujala inovácia obalu použiteľného ako vrecko na odpad. A na tom sme postavili aj nosný príbeh, ktorý poukazuje na problém odpadkov v prírode a na mladé dievča, ktoré sa s tým pomocou nášho vrecka rozhodne niečo spraviť. Chceli sme zároveň ukázať, že naše správanie dokáže spustiť reťazovú reakciu a inšpirovať ostatných. To reprezentuje aj kľúčová myšlienka kampane, tvrdí Matej Valo, Senior Copywriter z Elite / Monday Lovers. 

„Veľmi sa tešíme, že sme opäť spoločne s Harmony vytvorili kampaň, pri ktorej môžeme upozorniť na tému, o ktorej sa hovorí v poslednej dobe často, no je potrebné hovoriť o nej hlasnejšie a podporiť ekologické myslenie spotrebiteľov. Vieme, že kampaňou nezachránime svet. Veríme však, že ukážeme ľuďom, že každá i keď malá zmena sa počíta a treba začať od seba,” doplnila ku kampani Lenka Pavlíčková, Account Manager z Elite / Monday Lovers. 

Komunikácia produktov ECO loving bude viditeľná v online, na sociálnych sieťach, medzi influencermi a rovnako tak aj v printe. Samostatnou vetvou je PR. Bude mať viacero fáz, ktoré na seba budú nadväzovať, cieľovú skupinu bude edukovať i zabávať. Kampaň je doplnená webom. Okrem Slovenska bude rolovaná aj v Českej republike. 

Vizitka kampane:

Názov: Zmena začína u každého z nás
Agentúra: Elite / Monday Lovers
Klient: Harmony Slovensko / Katarína Tokárová, Michaela Purgelová
Creative Director: Matej Valo, Jozef Kyselica
Strategy Director: Peter Šurín
Copywriter: Matej Valo
Art Director: Jozef Kyselica
Graphic Designer: Maroš Morvajov, Andrej Valko, Daniel Spišiak, Dominik Majo
Account Manager: Lenka Pavlíčková
Account Director: Marián Hlinka
Social Media Manager: Kitti Pastoreková, Barbora Jurovcová
Programmer: Peter Jurčo, Martin Čačík 
Produkcia: Playground 13
Production Manager: Ďuro Darida
Režisér: Paulína Mačáková
3D: Stories agency
PR agentúra: PRClinic

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.