StoryEditor

O domácnosť by sa nemali starať iba ženy. Tvrdí v novej kampani Harmony

02.10.2019, 12:03
Autor:
(pš)(pš)redred
Jeden by nemal robiť všetko, hovorí sa v reklame. Značka tak otvára tému rodovej rovnosti na Slovensku.

Podľa prieskumov sa denne stará o domácnosť len 16 percent slovenských mužov a ženy strávia upratovaním až 2,4-krát viac hodín ako ich polovičky. Z výskumov taktiež vyplýva, že páry, ktoré si delia úlohy, sú dlhodobo šťastnejšie. 

Aj tento prieskum bol témou na zamyslenie nad novou kampaňou pre značku Harmony a spoločnosť SHP Group. Tá na trh uvádza novú produktovú radu papierových utierok pre rôzne použitie - do kuchyne, kúpeľne garáže, ale aj napríklad na čistenie domácich miláčikov.

Agentúra Elite Solutinos navrhla koncept, v ktorom prepojila produktové posolstvo špecializovaných papierových utierok s témou deľby práce v domácnosti. „Jeden by nemal robiť všetko,“ znie  v novej kampani Harmony.

“Pri tvorbe konceptu sme hľadali spôsob, ako zmeniť zaužívané správanie zákazníkov, ktorí si zvykli doma používať kuchynské utierky všade a na všetko. Uvedomili sme si však aj ďalší zvyk zo slovenských domácností, ktorý by sa patrilo zmeniť. A to, že ženy robia drvivú väčšinu domácich prác aj vtedy, ak nie sú na materskej. Čo je, bohužiaľ, prežitok z minulosti, z ktorého by sme už my muži mali vyrásť,” hovorí Matej Valo, kreatívny líder agentúry Elite Solutions.

Pre značku je oblasť starostlivosti o domácnosť jednou z oblastí, cez ktorú sa dá téma rodovej rovnosti veľmi názorne priblížiť ľuďom. "To, že o domácnosť sa starajú najmä ženy, sa stalo samozrejmosťou a zvykom. Preto veríme, že naše nové portfólio papierových utierok Harmony nielen naplní nové spotrebiteľské trendy využívania produktu, ale zároveň pomôže v deľbe práce v domácnosti. Veď jeden by skutočne nemal robiť všetko,” vysvetľuje Katarína Tokárová, Group marketing manager, SHP Group.

Kampaň odštartovala imidžovým spotom:

Kampaň podporia influencerky

Do kampane sa postupne zapoja aj známe slovenské influencerky, ktoré ukážu, ako si so svojimi partnermi delia povinnosti. Komunikácia bude taktiež pokračovať produktovými spotmi orientovanými na jednotlivé papierové utierky, aktivitami a súťažami na sociálnych sieťach, ako aj článkami v magazíne Harmony na tému rodovej rovnosti v domácnosti. Všetko podstatné bude aj na kampaňovom webe tvojeharmony.sk/spolu. 

“Tešíme sa, že sme spoločne s Harmony spustili kampaň, v ktorej môžeme upozorniť na témy, o ktorých sa nehovorí ľahko, prípadne sa prehliadajú úplne. Jednou z nich je iste aj rodová rovnosť v domácnosti. Ak sa nám našimi výstupmi podarí zmeniť zmýšľanie a konanie aspoň u jedného takéhoto páru, kampaň bude mať zmysel,” doplnil Marián Hlinka, Client Service Director Elite Solutions.

Vizitka kampane:

Creative Director: Matej Valo

Strategy Director: Peter Šurín

Account Manager: Lenka Pavlíčková

Account Director: Marián Hlinka

Art Director: Maroš Morvajov, Andrej Valko

Social Media Manager: Barbora Jurovcová

Content Creator: Ľudmila Kandalová, Martin Šinkovský

Programmer: Patrik Eliáš, Martin Čačík 

Fotograf: Matúš Bence

Režisér: Tomáš Řehořek

Produkcia: JOJ Production

Harmony

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:38