Seesame
StoryEditor

Kampaň Zlatý Bažant Radler 0,0% je 100 % autentická

12.04.2022, 13:59
Autor:
redred
Snaží sa osloviť cieľovú skupinu, ktorá nemá rada umelú pretvárku.

Značka radlerov Zlatý Bažant Radler 0,0% štartuje v pondelok 11. apríla novú kampaň, v ktorej vyzdvihuje prirodzenosť a autentickosť. Komunikácia je priamo prepojená s hlavnými atribútmi samotného produktu. Okrem toho, že obsahuje 0 % alkoholu a 0 % umelých látok, je aj 100 % prírodný.

Spoluautormi kampane sa preto stali mikroinfluenceri, pri ktorých nerozhodol počet followerov, ale to, že svoj život žijú a prezentujú autenticky. Práve ich videá, tak ako ich vidia a cítia oni sami, a vo forme, v akej by ich zdieľali aj na vlastných sociálnych sieťach, tvoria základ kampane. Reprezentujú tak generáciu, ktorá si zvolila vlastné životné ciele a odmieta automaticky prijímať zaužívané konvencie.

V komunikácii je zvolený formát, v akom sa dnes bežne konzumuje obsah na sociálnych sieťach. Krátke videá, ktoré autenticky zachytávajú ľudí, situácie, pocity, činnosti, nálady a miesta, o ktoré sa chce každý mikroinfluencer prirodzene podeliť.

„Naši konzumenti vyhľadávajú to, čo je skutočné, lokálne a autentické. Nemajú radi pretvárku a ´umeliny´. Presne ako náš radler, ktorý neobsahuje žiadne umelé látky a je 100 % prírodný. Glorifikujeme tak autentický svet a život, ako aj vlastné rozhodnutia bez umelých vplyvov,“ vysvetlil hlavnú ideu kampane brand manažér značky Peter Nikodem.

Zdôrazňuje, že v kampani sú využité výlučne prirodzené zábery z obľúbených Instagram stories. „Spot je vyskladaný zo skutočne autentických záberov tvorcov, bez štábu, nastajlovaných hercov a umelého prostredia. V kampani vďaka tomu staviame do kontrastu 0% neželaného, škrobeného prístupu so 100% žiadaným, autentickým.“

Kampaň štartuje v pondelok 11. apríla v TV, digitále a OOH.

Klient: Heineken Slovensko: Peter Nikodem, Alžbeta Hanuliaková

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy Director: Dominika Múdra

Creative Director: Peter Kačenka, Kristína Pavlendová

Idea Maker: Vladimír Lefík, Dominika Múdra

Senior Copywriter: Kristína Pavlendová, Martin Motáček

Art Director: Peter Kačenka, Simona Machalová

Motion Graphic: Martin Kyselica

Account Director: Michal Kopriva

Digital Account Executive: Denis Kostelanský

Produkcia: Leopard Production: Emília Šimeková, Patrícia Kleinová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:08