Značka radlerov Zlatý Bažant Radler 0,0% štartuje v pondelok 11. apríla novú kampaň, v ktorej vyzdvihuje prirodzenosť a autentickosť. Komunikácia je priamo prepojená s hlavnými atribútmi samotného produktu. Okrem toho, že obsahuje 0 % alkoholu a 0 % umelých látok, je aj 100 % prírodný.
Spoluautormi kampane sa preto stali mikroinfluenceri, pri ktorých nerozhodol počet followerov, ale to, že svoj život žijú a prezentujú autenticky. Práve ich videá, tak ako ich vidia a cítia oni sami, a vo forme, v akej by ich zdieľali aj na vlastných sociálnych sieťach, tvoria základ kampane. Reprezentujú tak generáciu, ktorá si zvolila vlastné životné ciele a odmieta automaticky prijímať zaužívané konvencie.
V komunikácii je zvolený formát, v akom sa dnes bežne konzumuje obsah na sociálnych sieťach. Krátke videá, ktoré autenticky zachytávajú ľudí, situácie, pocity, činnosti, nálady a miesta, o ktoré sa chce každý mikroinfluencer prirodzene podeliť.
„Naši konzumenti vyhľadávajú to, čo je skutočné, lokálne a autentické. Nemajú radi pretvárku a ´umeliny´. Presne ako náš radler, ktorý neobsahuje žiadne umelé látky a je 100 % prírodný. Glorifikujeme tak autentický svet a život, ako aj vlastné rozhodnutia bez umelých vplyvov,“ vysvetlil hlavnú ideu kampane brand manažér značky Peter Nikodem.
Zdôrazňuje, že v kampani sú využité výlučne prirodzené zábery z obľúbených Instagram stories. „Spot je vyskladaný zo skutočne autentických záberov tvorcov, bez štábu, nastajlovaných hercov a umelého prostredia. V kampani vďaka tomu staviame do kontrastu 0% neželaného, škrobeného prístupu so 100% žiadaným, autentickým.“
Kampaň štartuje v pondelok 11. apríla v TV, digitále a OOH.
Klient: Heineken Slovensko: Peter Nikodem, Alžbeta Hanuliaková
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Dominika Múdra
Creative Director: Peter Kačenka, Kristína Pavlendová
Idea Maker: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Senior Copywriter: Kristína Pavlendová, Martin Motáček
Art Director: Peter Kačenka, Simona Machalová
Motion Graphic: Martin Kyselica
Account Director: Michal Kopriva
Digital Account Executive: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard Production: Emília Šimeková, Patrícia Kleinová