Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.07.2021, 18:07

OVKO predstavuje redizajnované produkty

Dominantným je vizuál, ktorý vznikol pod taktovkou agentúry applepie.

OVKO predstavuje redizajnované produkty
Zdroj: archív

Novofruct prednedávnom predstavil značku DayUp, kampaň pre ňu vytvorila agentúra applepie. V súčasnosti spoločnosť v spolupráci s tou istou agentúrou prichádza s propagáciou redizajnovaných produktov detskej výživy OVKO.

V roku 2021 prešla značka OVKO viacerými významnými zmenami. Prvou bol kompletný redizajn značky v rámci ktorého bolo upravené logo, aj všetky produkty pre domáci a zahraničný trh. Druhou, nemenej dôležitou zmenou bolo zintenzívnenie komunikácie. Tá sa sústredila na komunikáciu na sociálnych sieťach a OOH nosiče. Novú webstránku, key vizuál, OOH, ako aj online kampaň pripravila agentúra applepie.

Idea kampane je dať slovo hlavným konzumentom, a to deťom. Nielen v OOH, kde vyťahujeme ich referencie na OVKO, ale aj na sociálnych sieťach, kde celú komunikáciu vidíme z ich pohľadu. Hovoríme teda o prvej detskej recenzii na prvú voľbu mamičiek. 

Zdroj: archív

Vizitka:
Klient:
Peter Kostický, Marketing Manager NOVOFRUCT SK
Agentúra: applepie
Account Director: Juliana Priatková
Creative Director: Matej Králik
Ideamaker:  Lenka Hamorská, Tomáš Kučírek
Art Director: Jakub Frohlich
3D: Ivo Šmidt
Soc. med. Manager: Aneta Petrejová

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.